خبرهای داغ:
پیام فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه:

بسیجیان بار دیگر میثاق خود را با ولایت و انقلاب ثابت کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه به پاس حضور با شکوه بسیجیان در همایش 5 آذر پیام قدر دانی صادر کرد و گفت: با این حضور بار دیگر میثاق همیشگی و ناگسستنی خود را با ولایت و انقلاب ثابت کردید.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۷۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه قدردانی ابراهیم کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه از بسیجیان به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام‌وصلوات بر محمد و آل محمد (ص) و درود بی‌پایان بر بسیجیان همیشه درصحنه شهرستان زیرکوه
نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به آحاد ملت است و پرچمداران بسیج و بسیجی حافظان و وارثان اصلی آن در سایه شعار اعتقادی هیهات من الذله می باشند، بسیجی یعنی صبر و ایستادگی بر بنیان حق و مدافع مظلومان،بسیجی یعنی ستیز و نبرد نرم و سخت با حضور و نفوذ مستکبر، بسیجی یعنی عصاره نهضت حسینی برای دفاع از کیان اسلام، انقلاب و میهن عزیز.


5 آذر سالروز تشکیل مردمی‌ترین نهادی است که دنیای امروز به خود دیده است، نیروهای مردمی که داوطلبانه در هر نقطه و هرلحظه‌ای که نیاز باشد حضور هوشمندانه خود را به رخ بدخواهان نظام خواهند کشید.


اکنون‌که به فضل و رحمت پروردگار و حضور شما بسیجیان فرهیخته نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه‌روز تنومندتر شده و در چهلمین سالگرد صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، شاهد این هستیم که این شجره طیبه به حد بلوغ خود رسیده است و در تمامی عرصه حضور مؤثر داشته و به یاری مستضعفین جهان می‌شتابد و الگویی تمام‌عیار برای مظلومین عالم شده است.


نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به آحاد ملت است و بسیجیان حافظان و وارثان اصلی آن در سایه شعار اعتقادی هیهات من الذله می‌باشند، بسیجی یعنی ستیز و نبرد نرم و سخت با حضور و نفوذ مستکبر، بسیجی یعنی عصاره نهضت حسینی برای دفاع از کیان اسلام، انقلاب و میهن.


لذا به‌پاس حضور پرشور و شعور شما بسیجیان عزیز در اجتماع بزرگ 5 آذر، مراتب تقدیر و تشکر خود را از خانواده معظم شهدا ، روحانیون ، تک‌تک بسیجیان و مسئولین ادارات و نهادها اعلام داشته و یقین میدانم پیام حضور و ایستادگی بسیجیان شهرستان شهید پرور زیرکوه در این اجتماع، مورد رضایت مقتدای بسیجیان جهان اسلام و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) قرار خواهد گرفت و به‌راستی‌که با این حضور بار دیگر میثاق همیشگی و ناگسستنی خود را با ولایت و انقلاب ثابت کردید.


«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»
از مؤمنان مرداني هستند که به پيماني که باخدا بسته بودند وفا کردند، بعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم‌به‌راه‌اند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده‌اند.
سوره احزاب؛ آیه ۲۳

و من الله توفیق،
خادم بسیجیان گرانقدر شهرستان زیرکوه
سرگرد پاسدار ابراهیم کریمی



ارسال نظرات
پر بیننده ها