کارشناس مسایل دینی و فرهنگی:

تکلیف مداری شاخصه بسیجیان است

حجت الاسلام حسینیان گفت: یکی از مشخصات بسیجی درک درست شرایط و شناخت تکلیف و اقدام به موقع و جدی است.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۰۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید محسن حسینیان در جمع دانش آموزان مدرسه شبانه روزی پسرانه باهنر مشایخ از مناطق عشایری، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و چهلمین سالگرد تاسیس بسیج به دستور حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند«تشكيل بسيج در نظام جمهورى اسلامى ايران يقيناً از بركات و الطاف جليه خداوند تعالى بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامى ايران ارزانى شد».

وی بیان کرد: نگاهی اجمالی به سال‎های آغازین دعوت رسول گرامی اسلام صل الله علیه وآله، یعنی سه سال دعوت غیرعلنی نشان می‎دهد افرادی که در این سال‎ها به پیامبر ایمان آورده و ایشان را همراهی کردند اکثرا نوجوانان و جوانان بین سنین 12 تا 25 سال بودند.

حیسنیان گفت: در عرصه‎ی هشت سال دفاع مقدس نیز نوجوانان و جوانان پرشور بسیجی و با ایمان با تمام وجود از مقدسات و ارزش‎ها و از خاک خود دفاع کردند. این موضوع این حقیقت را آشکار ‎می‎کند که زمینه‎ی پذیرش دین و گرایش به خوبی‎ها و حتی دفاع از آنها در وجود نوجوانان بسیجی بیشتر از سایرین فراهم است. سنینی که سراسر شور و نشاط و اشتیاق و سلامت روحی و روانی و فکری و جسمی است و درحقیقت بهار زندگی انسان است که باید تلاش کند به بهترین صورت از آن بهره برداری کند.

این کارشناس مسایل دینی خاطرنشان کرد: چشم امید رهبر عزیزمان و چشم امید این جامعه به شما نوجوانان عزیز و ارزشمند بسیجی است. یکی از مشخصات بسیجی درک درست شرایط و شناخت تکلیف و اقدام به موقع و جدی است.

وی تصریح کرد: تکلیف شما در این زمان طبق فرمایش رهبر عزیزمان تحصیل، تهذیب و ورزش است که زمینه ساز رشد و تعالی فردی و خانوادگی و جامعه‎ی آینده است.

حسینیان خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان شجاع، مومن و بسیجی ما در جهت تحقق و حفظ عقائد، باورهای دینی، حفظ عزت و عظمت، ناموس و خاک ما تلاش بسیار کرده و  خونها داده اند و این آرامش، امنیت و عظمت امروز ما، مدیون زحمات آنهاست.

وی در پایان گفت: امروز چشم امید جامعه ی ما به شما بسیجیان عزیز و پر نشاط، با ایمان و با بصیرت است و وظیفه داریم با تلاش و کوشش و نظم انضباط و برنامه ریزی دقیق خوب درس بخوانیم تا در آینده، خانواده و جامعه مان از وجود ما بهره مند شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار