خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان قم:

۳۵۰۰ هنرمند جامعه هدف بسیج هنرمندان قم هستند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: سه هزار و ۵۰۰ هنرمند قمی جامعه هدف برنامه‌های بسیج هنرمندان استان را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۲۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

سید محمدحسن یزدی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بیان کرد: تعدادی از این هنرمندان در سازمان بسیج هنرمندان استان جذب شدند و تعدادی دیگر در حال جذب برای حضور در برنامه‌های این سازمان هستند.

وی افزود: این هنرمندان در قالب انجمن‌های ادبی و هنری شامل انجمن موسیقی، شعر، ادبیات داستانی، هنر‌های تجسمی، عکس، فیلم، نمایش، خوشنویسی و صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هدف برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان قم، به نمایش درآوردن هنر هم‌راستا باارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری است.

یزدی نژاد با اشاره به لزوم تربیت هنرمندان جوان انقلابی گفت: در این راستا از تجربه هنرمندان پیشکسوت برای پررنگ ساختن ارزش‌های اسلامی در میان هنرمندان جوان قمی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: در ۶ ماه دوم سال جاری، سازمان بسیج هنرمندان قم جشنواره‌های سرود، خوشنویسی و تئاتر را به‌صورت استانی و جشنواره شعر را در سطح ملی برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌های متعددی توسط این سازمان به مناسبت هفته بسیج در آذرماه سال جاری اجرا می‌شود که نقش مؤثری در گسترش ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی در عرصه هنر خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: به دنبال تقویت سطح ارتباط و همکاری دستگاه‌های متولی عرصه‌های هنری در استان هستیم و تلاش می‌کنیم هم‌افزایی میان دستگاه‌های هنری در بخش دولتی و مردم‌نهاد را توسعه دهیم.

وی بیان کرد: در استان قم هنرمندان برجسته‌ای فعالیت می‌کنند که هرکدام از آن‌ها درزمینهٔ کاری خود سرآمد هستند، بنابراین نیاز است تا فعالیت‌های هنری در استان با تعامل بهتر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوص با انسجام بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: مبنای فعالیت در بسیج هنرمندان همچون سایر اقشار بسیج، کار داوطلبانه به منظور پررنگ ساختن ارزش‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های هنری است و در این راه همه برنامه‌ها باید بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب به‌موقع، به هنگام و به‌اندازه صورت گیرد تا تأثیرگذاری لازم را داشته باشد.
ارسال نظرات