جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

محرومیت زدایی مهمترین برنامه هفته بسیج در بام ایران

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با اشاره به برگزاری بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان، گفت: محرومیت زدایی مهم ترین برنامه های هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری است.
کد خبر: ۹۱۹۳۲۹۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مهران مرادی، شامگاه سوم آذرماه در مراسم دومین شب جشن چهل سالگی بسیج که با حضور جمع کثیری از بسیجیان و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج بیش از دو هزار برنامه در پایگاه ها، حوزه ها و نواحی بسیج سراسر استان برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان، برگزاری سه شب جشن چهل سالگی بسیج در فرهنگسرای شهرکرد را محوری ترین برنامه این هفته برشمرد و افزود: در این برنامه ها خانواده های شهدای مطرح مدافع حرم و هنرمندان کشوری حضور دارند که از دوم، سوم و چهارم آذر بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج استان، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه جهادگران علم و فناوری بسیج، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از بسیجیان شاخص، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و ... از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان است.

مرادی، محرومیت زدایی از مناطق محروم استان را از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در استان خواند و تصریح کرد: در همین راستا از ظرفیت گروه های جهادی و بسیجیان جهادگر در همه حوزه ها استفاده کردیم، که ساخت خانه های مددجویی، برقراری گشت های محله محور و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم از جمله این برنامه هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار