خبرهای داغ:
یادداشت یک جوان مومن انقلابی؛

دشمن بداند هیچگاه شاهد رویارویی مردم با نظام انقلاب اسلامی نخواهد بود

یک جوان مومن انقلابی در یادداشت خود و خطاب به دشمنان گفت: هیچگاه شاهد رویارویی مردم با نظام انقلاب اسلامی نخواهید بود
کد خبر: ۹۱۹۲۱۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در پی اغتشاشات اخیر محمدامین محب شاهدین، یک دانشجوی بسیجی فعال یادداشتی به شرح ذیل نوشت.
با سلام و صلوات به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) ونائب بر حقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، برخود تکلیف دانستم تا به عنوان عضوی کوچک از خانواده عظیم جوانان مومن انقلابی، با توجه به اتفاقات اخیر سیاسی در کشور چند کلمه‌ای قلم بزنم.
جوانان مومن انقلابی ثابت کردند که همیشه در همه‌ی عرصه‌ها پشتوانه قوی برای نظام و رهبر معظم انقلاب بوده اند، هستند و خواهند بود. ما جوانان ضمن احترام به مصوبات قانونی سران نظام و حمایت هوشمندانه مقام معظم رهبری از ساختار نظام و انقلاب اسلامی، در میدان عمل حاضر شده و به تبیین وضع موجود و روشنگری جامعه که امروزه، وظیفه‌ی مهم جوانان شمرده میشود خواهیم پرداخت. اما در پی این مصوبات اعتراضاتی شکل گرفت و مسلما اعتراض قانونی حق یک ملت است و ما بسیجیان و دانشجویان از هرگونه اعتراض مسالمت آمیز حمایت و هرگونه سو استفاده از ملت شریف ایران توسط اشرار و آشوبگران را که بلندگوی دشمن در کشور هستند را محکوم و از دستگاه قضایی خواستار معرفی چهره‌ی واقعی آنان به مردم و برخورد شدید با آن‌ها هستیم.
مطالبه گری، حق حقوقی و شرعی مردم است؛ اما چیزی که ما در چند روز اخیر شاهد بودیم مطالبه گری نبود بلکه آشوبگری نام داشت.
آمریکا و هم سگ نگهبان خون خوارش اسرائیل بداند، ملت همیشه در صحنه‌ی جمهوری اسلامی ایران اجازه‌ی هیچ گونه توطئه و خرابکاری در دستگاه نظام را به شما نمیدهد و هیچگاه شاهد رو در رویی ملت بصیر ایران و نظام اسلامی نخواهید بود و این آرزو را با خود به گور خواهید برد. آری، از ترس بلرزید و منتظر پاسخ خون شهدای امنیت باشید. بدانید ملت ما بی درنگ حاضر‌تر و آماده‌تر و بیدار‌تر پشتوانه رهبر انقلاب خواهند بود و به مواضع حکیمانه‌ی ایشان لبیک خواهند گفت:.
در اخر صمیمانه و از اعماق قلب به نمایندگی از قشر جوانان انقلابی، از ملت شریف استان سمنان، نیرو‌های نظامی و انتظامی بسیج وسپاه پاسداران و نهاد‌های امنیتی، بابت اقدامات انقلابی و مواضع حکیمانه خود که باعث شد اجازه هیچ گونه سو استفاده‌ای به دشمنان انقلاب داده نشود، کمال قدردانی و تشکر را دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها