خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات:

چهل سالگی بسیج را به کوری چشم دشمنان جشن می گیریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات با بیان این که همان گونه که جشن 40 سالگی انقلاب را جشن گرفتیم، جشن چهل سالگی بسیج را هم به کوری چشم دشمنان جشن خواهیم گرفت گفت: بسیج در عرصه های مختلف و در دفاع از امنیت و مکتب علوی و انقلاب اسلامی و در همه عرصه ها حضور فعال داشته است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۹۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در مراسم نواخته شدن زنگ ایثار و شجاعت به مناسبت هفته بسیج که  با حضور مسئولین شهرستان قاین در دبیرستان نمونه فدک برگزار شد،  با بیان این که همان گونه که جشن 40 سالگی انقلاب را جشن گرفتیم، جشن چهل سالگی بسیج را هم به کوری چشم دشمنان جشن خواهیم گرفت گفت: بسیج در عرصه های مختلف و در دفاع از امنیت و مکتب علوی و انقلاب اسلامی و در همه عرصه ها حضور فعال داشته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه های مختلف یا در ردیف کشور های اول و یا جزو ده کشور برتر دنیاست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین ادامه داد: در دوران جنگ نرم و جنگ اقتصادی و اطلاعاتی و نیابتی باز هم بسیج و بسیجیان در خط مقدم نبرد جبهه حق علیه باطل قرار دارند و این بسیج  و روحیه انقلابی است که انقلاب را زنده نگه داشته است و این انقلاب به تمدن اسلامی منجر و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع و احوالات این روزها گفت: دشمن سالهاست که برای راه اندازی این گونه اغتشاشات برنامه ریزی کرده است .

حجت الاسلام ملک آبادی ادامه داد: ارزش شما جوانان به اندازه ارزش انقلاب است و  استکبار جهانی برای این که جوان بسیجی انقلابی را از انقلاب بگیرد برنامه ها ریخته و پول ها خرج کرده است و لذا شما باید قدر خود را بدانید و مواظب باشید که دشمنان نتوانند اراده و ایمان قوی جوانان انقلابی را از آنها بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها