خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ساله بسیج در بیرجند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های چهل سالگی بسیج در بیرجند خبر داد و گفت: این نمایشگاه روز چهارشنبه ۲۹ آبانماه در محل حسینیه شماره ۲ جماران بیرجند افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب برای بازدید مردم سطح شهرستان باز است.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۰۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی صبح امروز در نشست خبری از برگزاری ۷۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد.
وی اظهار داشت: در طول هفته بسیج ۴۰ گروه جهادی محله محور خدمات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و رسیدگی به محرومان را انجام خواهند داد.

صادق احمدی با اشاره به افتتاح ۲ ساختمان پایگاه مقاومت بسیج، عنوان کرد: همچنین ۴ یادواره شهدای بسیجی در مساجد بیرجند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، همایش تجلیل از جهادگران و حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات الصالحین و برپایی میز خدمت و پایگاه سلامت در محل پایگاه نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: همزمان با هفته بسیج ۲۰۰ نشست روشنگری و بصیرت افزایی در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره غذای سالم و سبک زندگی سالم در روز یکشنبه ۳ آذرماه در سطح پایگاه بسیج مساجد، گفت: مجمع عالی بسیج شهرستان نیز در روز شنبه ۲ آذرماه در محل سالن مجتمع‌های غدیر برگزار می‌شود.

صادق احمدی اظهار داشت: جشنواره «شکوه اقتدار و مقاومت» با اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در ساعت ۸:۳۰ روز سه شنبه ۵ آذرماه در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های چهل سالگی بسیج در بیرجند خبر داد و افزود: این نمایشگاه روز چهارشنبه ۲۹ آبانماه در محل حسینیه شماره ۲ جماران بیرجند افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب برای بازدید مردم سطح شهرستان باز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ۴۰ غرفه ارائه دستاورد‌های بسیج و فروش محصولات گارگاه‌های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در محل این نمایشگاه خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره شغلی و ویزیت رایگان پزشکان متخصص و عمومی هر شب ارائه می‌شود.

صادق احمدی ادامه داد: موضوعات غرفه‌های نمایشگاه دستاورد‌های بسیج در بحث تمدن سازی، استکبارستیزی، مقاومت اسلامی، ولایتمداری، شهید و شهادت، ازدواج آسان، علمی و پژوهشی، فضای مجازی و رسانه، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، کودک و نوجوانان و ارائه کتب کمک آموزشی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها