خبرهای داغ:

بررسی تحولات غرب آسیا در همایش کارکنان یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم

همایش سیاسی بررسی تحولات غرب آسیا با حضور کارکنان یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۹۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش بررسی تحولات غرب آسیا ویژه کارکنان یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم با حضور کاظمی از کارشناسان سیاسی برگزار شد.

وی در این همایش تحولات کشور عراق و لبنان را مورد تحلیل قرار داد و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: ما از آغاز انقلاب رویارویی گسترده‌ای با استکبار داشته و همچنان خواهیم داشت و در این مدت چهل سال که از عمر شریف انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد دشمن استکباری هنوز نتوانسته در کشور ما رسوخ پیدا کند.

کاظمی ادامه داد: استکبار در کشور‌های اطراف ما بدنبال ناامنی و بدبین نمودن مردم این کشور‌ها نسبت به جمهوری اسلامی است و با ضربات سنگینی که نیرو‌های حزب الله و مقاومت به دشمن وارد نموده، دشمن کم کم عقب نشسته است و این تاثیری جز از نقش معنویت در تقابل با کفر نیست.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه سال گذشته دشمن ۳۳ میلیون حمله سایبری به تاسیسات ایران داشته است، خاطرنشان کرد: آخرین اقدام دشمنان اتفاقات اخیر در کشور عراق و لبنان است که دشمن در زمینه تقابل اندیشه و راهبرد پا به میدان گذاشته است و به تقابل با تفکرات دینی پرداخته و توانسته است تفکرات لیبرالیستی و جامعه مدنی در بین روشنفکران و حوزویان حتی حوزه نجف رسوخ دهد.
 
وی افزود: این تفکر جدایی دین از سیاست و تفکر جامعه مدنی که در ایران توسط تفکر لیبرال‌ها پیاده شد امروزه توسط روشنفکران غرب زده و تحصیل کرده در غرب اعمال کند.

کاظمی تاکید کرد: امروز آمریکا با تربیت رهبران سیاسی آینده عراق از بین دختر و پسر‌های جوان که در مناطق مختلف این کشو اموزش داده و در رسانه‌ها به تبلیغ دولت سکولار در عراق می‌پردازند، لذا تمامی این اتفاقات در منطقه با برنامه ریزی آمریکایی‌ها بوده و با توجه به فضل الهی بزودی این فتنه‌ها در اطراف ایران نیز خاموش می‌گردد.
 
ارسال نظرات