خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم صورت گرفت

برگزاری دومین دوره تربیت و تعالی یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه قم

دومین دوره تربیت و تعالی پایوران یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم همزمان با هفته وحدت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۹۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی در دومین دوره تربیت و تعالی پایوران یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم اظهار داشت: انسان مجری خدا در روی زمین است، همه موجودات روی زمین با توکل به خدا به ارزش‌های والای انسانی خواهند رسید.

وی با بیان اینکه انسان برای رسیدن به هدایت، به امام و پیشوا نیاز دارد، افزود: اسوه والگوی بشریت حضرت محمد (ص) هستند و ما برای رسیدن به قله انسانیت باید سیره آن حضرت را دنبال نماییم.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: انسان مسلمان نباید با الگوگیری از بشریت امروز که بعضی‌های آن‌ها دست نشانده دنیای استکبار و یهود هستند، سیره و روش اهل بیت (ع) را فراموش نماید؛ آمدن اهل بیت (ع) بر روی زمین برای هدایت بشر خاکی در دنیای ظلمانی امروز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به آیات پایانی سوره اعراف به شیوه‌های زندگی در ابعاد اجتماعی و سیاسی انسان بیان داشت: عالم استکبار امروز بدست صهیونیست‌ها اداره می‌شود، لذا امروز در سرتاسر جهان هیبت و هیمنه آن‌ها در هم شکسته است.

وی گفت: دل بستن به استکبار هیچ ارزشی ندارد که نمونه آن قبل از انقلاب دست نشانده آن‌ها در ایران، پهلوی دوم بود که آخر عمر او را به مصر تبعید کردند و در آنجا مرد؛ لذا سیره اهل بیت (ع) منجر شده تا ما با داشتن رهبری حکیم همیشه در مقابل دنیای استکبار بایستیم.
ارسال نظرات