خبرهای داغ:
به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛

ایمسا "نسخه‌های شادی" برای کودکان در شاهرود

دبیر کمیته اسکورپ انجمن ایمسا و سرپرست این طرح گفت: نسخه‌های شادی" به همت کمیته صلح و حقوق پزشک و بیمار (اسکورپ) انجمن ایمسا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۸۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرپرست کمیته اسکورپ انجمن ایمسا اظهار کرد: طرح زیباسازی بخش کودکان بیمارستان بهار به همت کمیته صلح و حقوق پزشک و بیمار (SCORP) انجمن علمی ایمسا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حمایت مسئولین بیمارستان بهار در آبان ماه سال جاری به مدت چهار روز برگزار شد
دبیر کمیته اسکورپ انجمن ایمسا بیان داشت: در این ایام برنامه‌های مفرح و شاد برای بیماران و اهدای کتاب داستان کودکان به کتابخانه و حضور هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شاهرود در بیمارستان به منظور ایجاد فضایی شاد برای کودکان برنامه‌های قصه گویی و عروسک گردانی اجرا نمودند
الهام آزموده دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه اظهار کرد: در سه روز نخست اعضای این کمیته به همراه دیگر دانشجویان داوطلب کاردستی‌های خود را برای تزئین بخش نصب و بسته‌هایی را نیز به کودکان بستری هدیه کردند.
دکتر علی اکبر اعظمی مدیر بیمارستان بهار شاهرود گفت: بخش کودکان بیمارستان بهار شاهرود ۴۴ تخت با ۶ متخصص کودکان و ۲ فوق تخصص نوزادان دارد.
در ادامه امیرحسام خیریه مسئول شاخه پشتیبانی از پروژه‌های ایمسا نیز از تلاش و همکاری کادر اجرایی، پرستاران، مدیران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و بیمارستان بهار نیز سپاسگزاری کرد.
گفتنی است کمیته اسکورپ انجمن علمی ایمسای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود پیش از این دو پروژه "شما به جهان نارنجی دعوت شده‌اید " و " اهدای عضو، اهدای زندگی" را در کارنامه خود ثبت کرده است.
شایان ذکر است:سیستم ایمسا از IFMSA (کمیته دائمی فدراسیون بین المللی انجمن‌های دانشجویان پزشکی) گرفته شده که یک سیستم جهانی است. انجمن دانشجویان پزشکی در کل جهان وجود دارد که حرف I. در IMSA به نشانه Iran است و در هر کشوری نام آن تغییر می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها