خبرهای داغ:
در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرکرد برگزار شد؛

رونمایی از "دلنوشته‌ای ره توشه یازده دلبند" در شهرکرد

از کتاب " دلنوشته ای ره توشه ی یازده دلبند" به قلم نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۷۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام در این دلنوشته با جوانان عزیز، والدین گرامی، متولیان محترم مسجد، فرهنگیان و معلمین ارزشمند، روحانیون ارجمند، کارگزاران و مسئولان عزیز، نخبگان والاقدر، رسانه‌ها، شهرکردی های رشید، عشایر، اقوام بختیاری و قشقائی از طریق قلم سخن گفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان در آئین رونمایی از این کتاب که امروز بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: من یک دغدغه‌هایی دارم که این دغدغه‌ها را در قالب یک دلنوشته امروز رونمایی می‌کنند در نماز که با ده جمع من این دغدغه‌ها را درمیان گذاشته‌ام. دلنوشته‌ای برای خانواده‌ها، جوانان، دلنوشته‌ای برای معلمین و فرهنگیان، دلنوشته‌ای برای شهرکردی‌های خوبمان، دلنوشته‌ای برای عشایر و بختیاری‌ها و قشقائی‌های خوبمان و جمع‌های دیگر که ده جمع هستند که در این دلنوشته من با این‌ها سخن گفته‌ام و امروز رونمایی خواهد شد.

وی افزود: من دلم می‌خواهد این مجموعه مورد عنایت شما قرار بگیرد، شما خوب هستید، دغدغه‌مند هستید و به شهرتان دغدغه دارید، به استان‌تان دغدغه دارید همه تلاش کنیم انشاالله استانی داشته باشیم آباد هم از جهت عمرانی و هم از جهت ایمانی و دشمن نفوذ نکند و استان ما نمونه و برتر باشد که می‌شود، با دغدغه‌مندی من و شما انشالله سلامت همه‌جانبه حاکم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: من معمولاً یک همچین رویه‌ای را داشته‌ام از دیر زمان که همیشه گاهی از طریق قلم با مردم خوبم صحبت داشتم، حتی یک مجموعه‌ای با عنوان «امام جمعه و سخن با قلم» چاپ شده قبل از این‌که بیایم در این استان از مجموعه صحبت‌های که این‌گونه گفته شده است و اینجا هم گاهی این‌گونه صحبت‌هایی را داشته‌ام.

وی گفت: در این مقطع احساس کردم که یک سری دغدغه‌هایی را دارم که باید با طبقات مختلف درمیان بگذارم به دنبال این قلم را برداشتم و با استعانت از خدای تبارک و تعالی و توفیق پیدا کردم با ده جمع سخن بگویم که البته اولین صحبت با خودم است که واقعاً آنچه نوشتم عین واقعیتی است که نسبت به خودم دارم و واقعاً نیازمند هستیم

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: بعد هم با ده جمع عزیز صحبت شده، جمع جوانان، والدین، متولیان محترم مساجد، فرهنگیان و معلمین، با جمع روحانیون، کارگزاران و مسئولان، جمع نخبگان و با رسانه‌ها و با شهرکردی‌های بسیار خوبمان و آخرین سخن با عشایر و بختیاری‌ها و قشقایی‌های خوبمان که در استان هستند با این ده جمع یک سری دغدغه‌ها را که داشتم به عنوان دلنوشته به قلم درآورده‌ام و با آن‌ها در میان گذاشته‌ام.

وی تصریح کرد: باید این مجموعه خوانده شود و ضرورت‌ها و بایدها و نبایدهایی که باید مورد توجه‌مان قرار بگیرد برای آبادانی استان‌مان و برای آبادانی دین و دنیای ما و برای وظایفمان چون بالأخره امروز ما در عرصه انقلاب اسلامی هستیم و باید مدیون امام و شهدا نباشیم و نشویم و باید روسفید از دنیا برویم که در این راستا یک بایدها و نبایدهایی را حتماً باید مورد توجه‌مان قرار بدهیم تا روسفید از دنیا برویم و باید این‌ها را مرتب به هم تذکر بدهیم که در این دلنوشته به خودم تذکر داده‌ام و به عزیزان هم یادآوری کردم که امیدوار هستم مؤثر واقع بشود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: در این دلنوشته با ده جمع صحبت شده است و من دغدغه خودم و آنچه در دلم هست را با شما خوبان درمیان گذاشته‌ام و عنوانش را هم گذاشته‌ام دلنوشته ای با یازده دلبند که می‌توانید از طریق سایت دفتر به آدرس kowsar-chb.ir و کانال‌های پیام‌رسان سروش و ایتا به آدرس @nekoonamchb  دریافت و بخوانید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار