خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس عنوان کرد:
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با یادآوری اینکه ملت ایران همیشه استکبارستیز بوده است، گفت: لازم است این روحیه را در نسل جدید ایجاد کرده و این آگاهی را به آن‌ها منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۱۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در حاشیه برگزاری آیین استانی زنگ روز دانش‌آموز و استکبارستیزی در دبیرستان دخترانه شاهد علامه امینی آموزش ‌و پرورش ناحیه یک شیراز، گفت: امروز روز مبارزه با استکبار است و باور ما این است که در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که استکبار نفعی برای ملت‌ها داشته باشد.

وی بیان كرد: استکبار همواره شعار دموکراسی را سر داده اما هیچ‌وقت به نفع ملت‌ها قدمی برنداشته است و هر جا حضور داشته‌اند آثاری جز خرابی، ویرانی، غارت و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه نداشته‌اند.

بوعلی اظهار كرد: ملت ایران همیشه استکبارستیز بوده و لازم است این روحیه را نیز در نسل جدید تقویت کرده و این آگاهی را به آن‌ها منتقل کنیم که البته نسل جدید ما خود نسلی است که درک عمیقی بر این موضوع دارد.

جانشین سپاه فجر فارس، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان را انجام ‌وظیفه دانست و گفت: لازم است با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را علنی کنیم و حضور دانش‌آموزان معنا بخش این شعار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها