خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات فوتسال جام بسیج در شاهرود

مسئول هیات فوتبال شهرستان شاهرود گفت: به مناسبت هفته بسیج، مسابقات فوتسال جام بسیج به همت هیات فوتبال و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود ویژه ادارات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۵۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
منصور بسطامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به چهل سالگی بسیج و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هیات فوتبال شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج مسابقات فوتسال در سطح ادارات شهرستان را برگزار می‌نماید.
وی افزود: در این مسابقات کلیه سازمان‌ها و ادارات و شرکت‌ها می‌توانند شرکت نمایند.
رئیس هیات فوتبال شهرستان شاهرود با اشاره به شرایط این مسابقات گفت: مسابقات ویژه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی (دارای حکم کارگزینی) است و هر تیم فقط می‌تواند از دو بازیکن لیگ شهرستان استفاده نماید.
بسطامی خاطر نشان کرد: مبلغ ورودی هر تیم ۸۰۰ هزار ریال می‌باشد که باید به حساب ۰۱۰۹۵۳۵۱۲۰۰۰۶ به نام هیات فوتبال شهرستان نزد بانک ملی واریز شود و هر تیم شامل ۱۰ بازکن و یک مربی و یک سرپرست است که مربی و سرپرست حق بازی ندارند.
وی مدارک مورد نیاز برای شرکت در مسابقات را آلبوم ورزشی، معرفی نامه از ارگان مربوطه، کارت بیمه ورزشی، فیش واریزی ورودی مسابقات عنوان کرد و افزود: تحویل مدارک تا پایان وقت ادارای ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۸ به هیات فوتبال می‌باشد.
بسطامی ادامه داد: زمان قرعه کشی و مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز علاقمندان می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۳۷۳۳۵۸۱ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها