سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب در دومین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان میناب گفت: خون های زیادی پای این نظام و انقلاب ریخته شد
کد خبر: ۹۱۸۷۱۳۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان‌،سرهنگ احمدی نیا گفت: شهیدان دانش آموز با اخلاص و تقوای الهی درس ایثار و مقاومت را به ما آموختند و ما امروز وظیفه داریم دنباله رو راه نورانی شهیدان باشیم و اجازه ندهیم خون شهیدان هدر رود.

وی اظهار داشت: ما امروز برای شهیدان یادواره می گیریم که فراموش نکنیم چه جنایت هایی علیه ملت مظلوم ما در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد و چه جوانانی را از ما گرفتند و چه مادران و فرزندانی هنوز چشم به راه عزیزان خود هستند.

 وی با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستند گفت: شهدای گرانقدر ما درس عشق و ایستادگی و مقاومت را از مولایشان امام حسین(ع) گرفته بودند و باورشان این بود که در راه خدا چه بجنگند و چه کشته شوند پیروز هستند.

طالب احمدی نیا اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان و وجود با برکت امام خامنه ای به ابرقدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است که جهانخواران و مستکبرین دنیا جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارند.

در ادامه غلامرضا سالاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: شهیدان عزیز ما جان گران مایه خود را در طبق اخلاص گذاشته و حسینی وار شربت گوارای شهادت را نوشیدند و اجازه ندادند حتی وجبی از خاک کشورمان به دست مستکبرین دنیا بیفتد.

سالاری با بیان اینکه ما باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم گفت: اگر شهیدان نبودند معلوم نبود امروز ما چه سرنوشتی داشتیم و این عزت و اقتدار نظام ما جز با ایستادگی و مقاومت شهیدان به دست نیامده است و امروز ما وظیفه داریم دنباله رو راه نورانی شهیدان باشیم.

در پایان این مراسم مادر شهید یزدی خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان کرد و از خانواده های شهدای دانش آموز این شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار