کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش‌بر‌آب و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۲۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر عباس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در آیین اهدای ۱۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس با بیان اینکه "تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد"، اظهار داشت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است و در همین راستا مردم ولایتمدارمان همواره در مسیر ولایت بوده‌اند.

وی با ابراز اینکه دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به‌دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب‌مانده در بحران‌ها تبدیل کنند"، افزود‌: ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش‌بر‌آب و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایرانیان با آیین مهربانی و عطوفت گره خورده‌اند تصریح کرد: انفاق جلوه‌ای از تقواست، ما در مجموعه سپاه هم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری موطف هستیم در مسئله معیشت نیازمندان گام برداریم و این یک اولویت برای سپاه است.

سرلشکر سلامی گفت: ۱۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگان اهدا شد و کار‌های دیگری در حوزه محرومیت‌زدایی و آبرسانی نیز در حال انجام است.

ارسال نظرات