خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف نتیجه حرکت در مسیر مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را چشمگیر و نتیجه مقاومت توصیف کرد و گفت: امروز در تمامی عرصه‌ها حرفی برای گفتن داریم و این نتیجه حرکت در مسیر مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۸۶۷۲۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف نتیجه حرکت در مسیر مقاومت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در آئین زنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در جمع دانش آموزان دبیرستان علامه حلی اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این رویدادها شامل تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ امنیت و آسایش کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: منطقی که شهدا از امام حسین(ع) فرا گرفته‌اند منطق ایستادگی و مقاومت بود و امنیت و آسایش امروز کشور مرهون خون پاک همین شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه‌های متعدد دشمنان با هدف براندازی نظام اضافه کرد: از ابتدای ظهور این انقلاب دشمنان فتنه‌های متعددی برای ضربه زدن به این نظام راه‌اندازی کردند دیروز در جبهه جنگ سخت و امروز در عرصه جنگ نیابتی و جنگ نرم با تمام قوا به میدان آمدند که بارها بینش و بصیرت مردم ایران آنها را با شکست مواجه کرده است.

بداغی پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را چشمگیر و نتیجه مقاومت توصیف و بیان کرد: امروز در تمامی عرصه‌ها حرفی برای گفتن داریم و اگر امروز پهباد فوق پیشرفته آمریکا توسط سلاح بومی و ساخت داخل مورد هدف قرار می گیرد نتیجه حرکت در مسیر مقاومت است.

وی با تشریح منطق مقاومت افزود: مقاومت یعنی ایستادن در مقابل استکبار و این حرکت برگرفته از قیام و ایستادگی امام حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم یزیدیان زمان است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به حذف نام شهدا از سر درب معابر گفت: بعضی افراد فرصت‌طلب با حذف عنوان شهید از سر درب خیابان‌ها و کوچه‌ها سعی در کم رنگ کردن منطق مقاومت و ایستادگی شهدا در بین مردم عزیزمان دارند که البته به توفیق الهی و مثل همیشه موفق نخواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: فضای مجازی امروز به دنیای مجازی تبدیل شده است و این فضا همانند یک تیغ دولبه است و دشمن در میدان جنگ نرم سعی بر گرفتن هویت اخلاقی ما دارد لذا ما ضمن آشنایی کامل با این فضا، باید مراقب باشیم .

بداغی از انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به عنوان آزمون بزرگ انتخابات مجلس یاد کرد و بیان داشت: آزمون بزرگ انتخابات مجلس در پیش روی ملت ایران است و به امید خداوند متعال در این انتخابات حضور حداکثری مردم کمر دشمنان را خواهد شکست.

وی در پایان ضمن بیان اهمیت موضوع انتخاب کاندیدای اصلح خاطر نشان کرد: انتخاب یک نماینده انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی که پیرو راه شهدا باشد باعث پویایی مجلس و پیشرفت و آبادانی کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات