خبرهای داغ:
مدیر شبکه العالم با بیان اینکه دشمن پروژه نسل چهارم که همان جنگ نرم بود را اجرا می‌کند، گفت: جنگ نرم همان جنگ رسانه‌ای است که از سوریه به داخل ایران کشانده شد و بسیار خطرناک است.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۳۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

دشمن به دنبال اجرای پروژه نسل چهارم و جنگ نرم است / تمدن نوین اسلامی در حال ظهور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر سیداحمد سادات در همایش سیاسی پیشکسوتان نیروهای مسلح که در سالن همایش کانون بسیج همدان برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که انقلاب پیروز شد دشمنان تصور کردند مانند سایر انقلاب‌ها شکست می‌خورد، کودتا را تحمیل کردند، قضایای کردستان اتفاق افتاد و ترورهایی رخ داد که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دادیم اما این انقلاب تکان نخورد.

وی با بیان اینکه پس از تسخیر لانه جاسوسی ما را تحریم کردند که حتی فشنگ و سیم خاردار نیز به ما نمی‌دادند، گفت: اما امروز با وجود تحریم جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که می‌تواند انواع پهپادها را بسازد.

مدیر شبکه العالم افزود: امروز گروه‌های جهادی تشکیل شده، گروه حماس و گروه‌های دهگانه حزب اله و همچنین محور مقاومت شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروزه یمن موشک به قلب عربستان می‌فرستد و آرامکو را می‌زند، تصریح کرد: یک هلال شیعی شکل گرفته و تمدن نوین اسلامی در حال ظهور است و به دنبال این هستند که ائتلاف جهانی شکل گیرد، در سال ۲۰۰۰ حدود ۱۹ سال قبل برای اولین بار اسرائیل از جنوب لبنان به عقب رانده شد.

سادات بیان کرد: اسرائیل در سال ۲۰۰۱ به غزه حمله می‌کند و در جنگ ۲۲ روزه، حماس پیروز می‌شود و در بین سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ در جنگ‌های ۲۲ روزه، ۵۰  روزه و ۸ روزه شکست می‌خورد و محور مقاومت پیروز می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان سپس به این نتیجه می‌رسند که باید با جمهوری اسلامی مقابله کنند، داعش را تشکیل می‌دهند و در سوریه وارد می‌شوند و مناطق بسیاری را اشغال می‌کنند و از بیش از ۷۰  کشور تروریست وارد سوریه می‌شوند به قصد اینکه به ایران وارد شوند و ایران را تسخیر کنند.

مدیر شبکه العالم با بیان اینکه ایران هراسی به جایی کشیده شد که وقتی غربی‌ها به سوریه وارد شدند، کاخ بشار اسد را با آرپی جی ۷  می‌زدند، تصریح کرد: دنیا به دنبال این بود که بشار اسد برود و فقط جمهوری اسلامی بود که می‌گفت بشار اسد باید بماند.

دشمن به دنبال اجرای پروژه نسل چهارم و جنگ نرم است / تمدن نوین اسلامی در حال ظهور است

وی با بیان اینکه امروزه هیچ احدی از مسئولان غربی نیست که بگوید بشار اسد باید برود، یادآور شد: متأسفانه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان همه می‌گفتند ما باید از صحنه سوریه برویم و تنها کسی که گفت سوریه خط مقدم ما است و بشاراسد هم باید بماند، خود حضرت آقا بود و فرمودند از سوریه باید حمایت کنیم.

سادات با اشاره به اینکه امروز آقای بارزانی در عراق می‌گوید وجود اربیل را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستیم، افزود: ما می‌توانیم پهپاد آمریکایی‌ها را سالم زمین بنشانیم و در زمانی که در سخت‌ترین تحریم‌ها هستیم از سانتریفیوژهای پیشرفته رونمایی می‌کنیم.

وی با اشاره به سخنرانی تاریخی رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس که فرمودند اگر اسرائیل غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: امروز کار ما به جایی رسیده که انصاراله یمن از داخل یمن می‌تواند حیفا را با موشک بزند و نیازی نیست جمهوری اسلامی این کار را انجام دهد.

مدیر شبکه العالم با بیان اینکه اسرائیلی‌ها ایران را بزرگ‌ترین تهدید می‌دانند، ابراز داشت: دشمن به نحوی ورود پیدا کرد و جنگ نرم را علیه مردم ایران راه انداخت چراکه امروز ما به جایی رسیدیم که دشمن امکان ضربه زدن به ما را ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن پروژه نسل چهارم که همان جنگ نرم بود را اجرا می‌کند، گفت: جنگ نرم همان جنگ رسانه‌ای است که از سوریه به داخل ایران کشانده شد و بسیار خطرناک است.

سادات با اشاره به اینکه ما در برخورد با فتنه و پس از فتنه تجارب بسیاری را کسب کردیم، خاطرنشان کرد: دشمن در پروژه نسل چهارم به دنبال فساد، فحشا، بیکاری، رشوه و اختلاس است.

وی با اشاره به شکل‌گیری گروه‌های اجتماعی افزود: حلقه‌های اصلی این گروه‌ها افراد ۱۷ تا ۲۵ ساله هستند و گام بعدی آمریکا این است که این اجتماعات به سمت خشونت کشیده شود.

مدیر شبکه العالم با بیان اینکه انگلیس متخصص فرقه‌سازی در منطقه است، گفت: انگلیس استعمار پیر است و بیشتر در منطقه حضور داشته است.

وی در خصوص تفاوت لبنان و عراق، یادآور شد: در لبنان سیدحسن نصراله تابع محض مقام معظم رهبری است.

سادات با بیان اینکه ترکیه هم پیمان آمریکا، عضو ناتو و با اسرائیل در ارتباط است، گفت: با وجود این آمریکا او را تحریم می‌کند اما ایران برای هم پیمانان خود ارزش قائل است.

وی با بیان اینکه هرجا انتخابات برگزار شد جمهوری اسلامی حرف اول را زد، اظهار کرد: در سال ۲۰۱۹ در لبنان انتخابات برگزار شد و هم پیمانان حزب اله انتخاب شدند اما رفتار ایرانی‌ها عاقلانه است.

مدیر شبکه العالم در پایان خاطرنشان کرد: پهپادهای ما به ۱۱  نقطه اسرائیل حمله کردند و پهپادها تصاویر موشک‌هایی را که زدیم، گرفتند و این حرف را ما نمی‌زنیم بلکه یمنی‌ها، فلسطینی‌ها و ... نیز  این را تأیید می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات