خبرهای داغ:
در شب شهادت امام رضا (ع)،

کمک بسیجیان به یک خانواده بی سرپناه در شاهرود

در شب شهادت امام رضا (ع) بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) با همراهی شهردار و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود یک خانواده بی سرپناه را پناه دادند.
کد خبر: ۹۱۸۶۲۲۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در شب شهادت امام رضا (ع)، امام رئوف و ضامن آهو، به یک خانواده بی سرپناه در شاهرود به همت بسیجیان جهادی پایگاه‌های بسیج امام جعفر صادق (ع) و امام محمد باقر (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود و همراهی شهردار و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود کمک رسانی شد.
این خانواده پنج نفره که توسط صاحبخانه از منزلشان بیرون شده و در هوای سرد بیرون مانده بودند با کمک بسیجیان و مسئولین امدادرسانی شدند و سوییت شهرداری با تمام امکانات با دستور شهردار در اختیار این خانواده قرار گرفت و وسایل زندگی آن‌ها نیز با خودروی سپاه و وسیله یک همشهری به حیاط یک خیر اهل محل منتقل شد و با مدد امام مهربانی‌ها و کمک یک خیر جای اسکان و محل جدید اجاره این خانواده حل شد.
چقدر حس کمک و خدمت به دیگران خوب است و چه فرهنگی است فرهنگ ایثار و فداکاری که بسیجیان اسوه این مهم در طول این چهل سال انقلاب اسلامی بوده اند و امیدواریم امثال این صاحبخانه‌ها که تعدادشون به اندازه انگشتان دسته بیشتر نیست مساعدت بیشتری کنند تا خداوند در روز الحسرت آن‌ها را مدد دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها