خبرهای داغ:
رئیس اوقاف بسطام خبر داد:

خدمت‌رسانی به زائران در ایستگاه قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی در بسطام

رئیس اوقاف و امور خیریه بسطام از خدمت‌رسانی به زائران آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) در ایستگاه قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی مسجد بین‌راهی امام خمینی (ره) شاهرود به همت هیئت‌امنای بقاع متبرکه شهر بسطام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۱۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام محمدرضا بخشی اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به زائرین امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام موکب قدم‌های اسمانی تا امام مهربانی به همت هیئت‌امنای امامزاده ابراهیم (ع) شهر مجن امروز به ارائه خدمات به مسافران و زائران پرداخت.
وی افزود: این موکب در جهت خدمت‌رسانی به زائران برپا شده است و تا پایان ماه صفر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
حجت‌الاسلام بخشی با اشاره به اینکه در این موکب هرروز هیئت‌امنای یکی از امامزادگان منطقه بسطام خدمات ارائه می‌کنند، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده امروز با همکاری هیئت‌امنای امامزاده ابراهیم (ع) و خیرین شهر مجن در سه وعده غذایی پیش‌بینی‌شده که صبحانه نهار و بین زائران توزیع شده و امشب نیز از زائران به‌صرف شام پذیرایی خواهد شد.
وی گفت: در موکب قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی منطقه بسطام در وعده صبحانه از حدود ۲۵۰۰ نفر و در وعده‌های ناهار و شام نیز از حدود ۱۲۰۰ نفر پذیرایی می‌شود.
رئیس اوقاف و امور خیریه بسطام عنوان کرد: از زمان شروع فعالیت موکب تا پایان خدمت‌رسانی از زائران با توزیع میان وعده از قبیل: سیب‌درختی، چای، نان قندی، لبو و سایر تنقلات که باهمت خیرین و خادمین موکب تهیه می‌شود، پذیرایی خواهد شد.
وی افزود این موکب باهمت بقاع متبرکه شهرستان شاهرود و منطقه بسطام تا پایان صفر به خدمت‌رسانی ادامه خواهد داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها