نشست مجموعه مدیریتی وحدتیه با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران

در راستای افزایش سطح تعاملات، همکاری های سازنده و بهره گیری بهتر از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت نفت و گاز گچساران نشست و جلسه مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با مدیر عامل این شرکت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۸۵۶۰۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، دراین نشست و جلسه که در شهر گچساران و در محل دفتر مدیر عامل شرکت برگزار گردید آقایان مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت وگاز گچساران ،مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه و کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت نفت وگاز گچساران در ابتدای این نشست ضمن خوش آمد گویی طی سخنانی مراتب  احترام،مودت قلبی و ارادت خویش را نسبت به مدیران وشهروندان فهیم وحدتیه ای ابراز و از تلاشها واقدامات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در جهت توسعه همه جانبه شهر همچنین تعامل وهمکاری با شرکت نفت نرگسی و مجموعه نفت وگاز گچساران تقدیر و تشکر نمودند.

مهندس صیدالی با تاکید بر نگاه تعاملی مدیریت و مجموعه شرکت و تلاش این مجموعه برای افزایش سطح همکاریها وتعاملات سازنده بر همراه بودن  با مردم و مسئولین شهر وحدتیه بجای تقابل با آنان تصریح و اعلام داشت جهت عرض ارادت و نظارت بر توسعه و تداوم همکاریها در آینده نزدیک از شهر وحدتیه بازدید وبا مردم دیدار خواهم‌نمود. وی همچنین بر استفاده از تمام توانمندیها وظرفیتهای این شرکت جهت انجام مسئولیتهای اجتماعی در قبال مناطق نفت خیز ازجمله شهر وحدتیه تاکید نمودند.

مهندس عباسی شهردار وحدتیه نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از همکاریهای گذشته برلزوم گشودن پنجره ای جدید در راستای افزایش سطح تعاملات سازنده و پذیرش و اجرای بهتر و مفیدتر مسئولیتها و تعهدات شرکت نفت وگاز گچساران درقبال شهروندان تاکید نمودند.ایشان خواستار مشارکت این شرکت در اجرای چند پروژه و طرح عمرانی خدماتی فرهنگی و... در سطح شهر وحدتیه گردیدند.

شهردار وحدتیه خواستار  مساعدت ویژه مدیرعامل و مجموعه شرکت جهت تسهیل و نتیجه بخش شدن یکی از مطالبات و خواست های به حق شهروندان و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و تسریع در امر اخذ عوارض آلایندگی شرکت نفت نرگسی گردیدند.

در ادامه آقای کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه نیز با تشکر از مدیرعامل جهت برگزاری این نشست و حسن توجه ونظر مساعد ایشان نسبت به امورات و خواست های مسئولین و شهروندان شهر وحدتیه وبا تاکید مجدد بر لزوم افزایش سطح تعاملات و همکاریها همچنین مساعدت در بحث اخذ مابقی عوارض آلایندگی طی سخنانی خواستار مشارکت این مجموعه در بحث انجام تعهدات اجتماعی نسبت به منطقه نفت خیز وحدتیه و اجرای پروژه ها وطرح های متعدد و همیاری مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه در طی طریق توسعه و عمران شهر گردیدند.

آقای کشاورز در ادامه اهم درخواستها و مطالبات شورای اسلامی شهر را به شرح ذیل عنوان نمودند:

1درخصوص جذب،بکارگیری واشتغال  جوانان تحصیل کرده وجویای کارشهروفراهم کردن شرایط مناسب دراین خصوص.

2کمک به ادامه روندوصول عوارض آلایندگی.

3ایجادتعامل وهمکاری دوسویه و ارتباط بیشترمجموعه نفت بامسئولین شهر

 4مساعدت مجموعه ی نفت گازگچساران به شهروندان درقالب مسئولیت های اجتماعی

5همکاری ومساعدت این مجموعه در جهت توسعه ورزش شهر وافزایش امکانات ورزشی برای جوانان

در پایان مهندس صیدالی مدیر عامل شرکت نفت وگاز گچساران با تاکیدبرلزوم تداوم برگزاری این گونه جلسات در جهت تقویت تعاملات و توسعه همکاریها قول مساعد جهت پیگیری مطالبات و خواست های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه را دادند.

همچنین در حاشیه این نشست از جانب روابط عمومی شرکت تعدادی بسته های لوازم التحریر جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهر تقدیم شهردار و ریاست شورای اسلامی گردید.

نشست مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

نشست مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

انتهای پیام/

ارسال نظرات