پروژه­ های عمران شهری دارای اولویت وحدتیه اعلام شد

شهردار وحدتیه در بازدید میدانی از روند انجام و اجرای پروژه ­های متعدد عمران شهری این شهر، پروژه­ های عمران شهری وحدتیه که دارای اولویت برای اجرا در ماه­ های آینده هستند را در راستای تداوم توسعه و عمران این شهر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۰۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مهندس حسین عباسی گفت: اجرا و احداث خیابان ­های سعادت، مدرس، ولی عصر (عج) و شهدا از طرح ­های اولویت ­دار شهرداری وحدتیه هستند.

پروژه­ های عمران شهری دارای اولویت وحدتیه اعلام شد

وی به طور میدانی از پروژه عمرانی فرهنگی احداث سالن مدرن اجتماعات شهر و اجرای پروژه بهسازی و استانداردسازی جاده دسترسی به استادیوم شهید پاسالار شهر وحدتیه بازدید و از نزدیک در جریان نحوه روند اجرای این پروژه ­ها قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به پروژه بهسازی و استانداردسازی جاده دسترسی به استادیوم شهید پاسالار گفت: این جاده به طول هزار و 800 متر در دست انجام است که مراحل مختلفی نظیر زیرسازی، مخلوط ­ریزی و پخش بیس آن تاکنون انجام شده است.

مهندس عباسی روند پیشرفت فیزیکی احداث سالن اجتماعات وحدتیه را خوب توصیف و تصریح کرد: مراحل زیرسازی این پروژه بزرگ با وجود کمبود اعتبارات مالی آغاز شده است که امیدواریم طبق برنامه­ ریزی­ های انجام شده تا 10 روز دیگر به پایان برسد.

وی افزود: احداث سالن اجتماعات جدید و بزرگ در شأن و منزلت قشرهای مختلف مردم، وظیفه خادمین مردم در مجموعه شهرداری و شورای شهر وحدتیه است.

عباسی در پایان تأکید کرد: اجرای پروژه ­ها و طرح ­های متنوع عمران شهری منوط به همکاری شهروندان در بحث تملک املاک موجود در مسیر جهت تسهیل در انجام عقب­ نشینی و بازگشایی معابر است که امیدواریم همکاری شهروندان وحدتیه در این زمینه تداوم یابد.

هدایت الله حاجی زاده رئیس اداره برق، عباس دهقان مدیر آبفا و حبیب الله زارعی مدیر واحد عمران شهرداری وحدتیه در این بازدید شهردار وحدتیه را همراهی می­ کردند که در این بازدید طرح جابجایی و نوسازی شبکه­ های برق و آب خیابان­ های سعادت و مدرس مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد با همراهی شهروندان و ساکنین این دو خیابان و سایر معابر اولویت­ دار، این اقدامات در اولین فرصت زمانی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار