خبرهای داغ:

عضوگیری در انجمن فرهنگیان مدرسه ساز در شاهرود

در مجمع ماهانه خیرین مدرسه ساز شاهرود بر ارائه بیلان (تراز مالی) در اولین نشست فرهنگیان خیر مدرسه ساز تاکید و فراخوان عضو گیری و افزایش سهم عضویت در انجمن فرهنگیان خیر مدرسه ساز شاهرود بحث شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۷۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در نشست مجمع ماهانه خیرین مدرسه ساز شهرستان شاهرود در دفتر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، عصمت السادات سیف، نماینده بانوان خیر مدرسه ساز استان گزارشی از پیگیری مصوبات جلسه گذشته مجمع ارائه داده که در این گزارش تراز مالی انجمن فرهنگیان خیّر مدرسه ساز نیز ارائه شد که مقرر گردید در گردهمایی فرهنگیان خیّر مدرسه ساز نیز این تراز ارائه شود.
وی همچنین با ارائه گزارشی از مراسم‌ها کلنگ زنی مدرسه خیر ساز سطوه و پیشرفت نمازخانه آموزشگاه نسیبه، از کلنگ زنی چند پروژه جدید خیرساز در روز‌های آتی خبر داد.
افلاطون حکیمی؛ نماینده خیرین مدرسه ساز استان در این نشست؛ بر پیگیری تغییر نام مدارس خیرساز به نام خیّر و واقف اصلی مدرسه تأکید کرد.
وی همچنین از اینکه به دلیل فرهنگ سازی نادرست، دانش آموزان و جمعیت محصل یک منطقه (روستایی یا حاشیه شهر) از تحصیل در مدرسه محل سکونت خود، خودداری نموده و سعی در ثبت نام در مدارس مرکزی شهر را دارند انتقاد کرد و گفت: در برخی از روستا‌ها علی رغم ساخت مدرسه (خیرساز)، خانواده‌ها دانش آموزان را در مدارس مرکز شهر ثبت نام می‌کنند که این رویه صحیح نیست.
حکیمی در توصیه‌ای مهم، از خیرین مدرسه ساز خواست به نیاز سنجی و جانمایی مدارس که از سوی آموزش و پرورش اعلام می‌شود توجه ویژه نمایند و گفت: واقعیت این است که هم اکنون تمرکز رشد جمعیت در شهر‌ها به ویژه در حاشیه شهر‌ها می‌باشد و بیشتر این نیاز ما نیز در این مناطق است.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در این جلسه، با تشکر از تراز مالی ارائه شده و برگزاری مطلوب مراسم کلنگ زنگی مدرسه سطوه که توسط کارشناس امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش صورت گرفته بود.
خواستار جمع بندی و ارائه تراز مالی در نشست عمومی فرهنگیان خیر مدرسه ساز شدند.
وی به اعضای مجمع پیشنهاد دادند؛ پروژه‌هایی مشخص و مناسب با سرمایه گذاری انجام شده از سوی فرهنگیان تعریف و اجرا شود، تا اقدام خداپسندانه فرهنگیان شاهرود؛ بهتر معرفی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها