خبرهای داغ:

برگزاری معارفه مسئول بسیج فرهنگیان هندیجان

آئین تکریم و معارفه مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان هندیجان با حضور فرمانده ناحیه ومعاونت ها و مدیریت و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان هندیجان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۵۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در گفت و مو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: از زحمات چندین ساله سرکار خانم حیاتی مسئول قدیمی کانون بسیج فرهنگیان تقدیر و تشکر می شود و برای برادر بسیجی محمد قنواتی به عنوان سرپرست جدید کانون بسیج فرهنگیان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و از همکاری خوب مدیریت آموزش و پرورش هندیجان تشکر می شود.

وی افزود:کانون بسیج فرهنگیان یکی از بازوان تاثیرگذار در آموزش و پرورش و ناحیه سپاه است که می تواند در تمام برنامه ها مفید باشد که تاکنون موفق بوده و ما از کانون بسیج فرهنگیان حمایت و پشتیبانی می کنیم که انشا اله همانند گذشته در امورات بسیج پیشرفت های خوبی خواهد داشت.

وی بابیان اجرای برنامه ها در مراسمات مختلف گفت: از همه علاقمندان و فعالان در کانون بسیج فرهنگیان در خواست می شود با جذب و ساماندهی و اجرای مراسمات در تمام کارها پیش قدم باشند که با همکاری معلمین فداکار این کانون موفق و مفید خواهد بود ولی بایستی همه پای کار باشند.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: بسیج فرهنگیان در محیط شهرستان و مخصوصا در میان معلمین همیشه تاثیرگذار هست و مطمعنا نام و یاد بسیج باشد موفقیت حاصل می شود و بسیج در هر لحظه ایی آماده خدمات رسانی در تمامی زمینه ها هست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها