خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی در هندیجان خبرداد:

اهداءکمک هزینه زیارت به نیازمندان هندیجان

مسئول گروه جهادی هندیجان از اهداء کمک هزینه زیارت عتبات عالیات به تعدادی از نیازمندان وبی سرپرست با مشارکت خیرین و هیات میثاق شهدا و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و همچنین توزیع بسته های غذایی به خانواده های بی بضاعت شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۱۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

محمد حسین عنانات در شب یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : با مشارکت خیرین و گروه جهادی بسیجیان بیش از ۸۰ بسته مواد غذایی برای تامین نیاز خانواده های بی بضاعت شهرستان در اربعین حسینی (ع)توزیع شدند که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با بررسی و شناسایی افراد نیازمند در طرح جاماندگان اربعین به تعدادی از شهروندان هندیجان برای اعزام به عتبات عالیات کمک هزینه به آنها اهداء شد که در این راستا کمک هزینه داوریی نیز تامین و در اختیار بیماران نیازمند گذاشته شد.

وی بابیان تعمیر و مرمت خانه های محرومین شهرستان هندیجان گفت: با پیگیری گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و مشارکت جمعی از خیرین تعدادی از خانه های محرومین پس از شناسایی در طول سال تعمیر و مرمت شدند که با یاری خداوند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

عنانات مسئول گروه جهادی و هیات میثاق شهدای هندیجان عنوان کرد : با کمک جمعی از خیرین کار ساخت و ساز یادمان شهدای هندیجان در حال انجام است که از خیرین در این باره تقدیر و تشکر می شود و درخواست می شود برای تکمیل بنای یادمان شهدای گمنام مشارکت مردم خیر بیشتر از قبل افزایش پیدا کند.

وی بااشاره به برپایی موکب هیات میثاق شهدا در اربعین حسینی (ع)بیان کرد : در روز اربعین حسینی (ع)موکب میثاق با شهدا یادمان شهدای گمنام در ورودی امامزاده میرنعمان (ع)با تلاش خواهران و برادران بسیجی و رزمنده و پیشکسوت برگزار شد که از زائران به شایستگی پذیرایی نمودند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها