خبرهای داغ:

تلاش مسئولین در جهت رفع مشکلات مردم

در دیدار معاون امور عمرانی استاندار سمنان با امام جمعه بسطام بر رفع مشکلات مردم در شرایط حساس کنونی تاکید شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۰۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
تلاش مسئولین در جهت رفع مشکلات مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب، امام جمعه بسطام در دیدار معاون عمرانی استانداری سمنان در سخنانی از توجهات و عنایات ویژه استاندار سمنان به بخش بسطام و دو بار حضور در این منطقه طی یکماه و پیگیری مسائل و مشکلات، تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) که فرمود: «خدمت به خلق، نعمت الهی است و باید قدردان این نعمت باشیم.» اظهار کرد: خوشحال و خرسندیم که استاندار به این سرعت پیگیر حل مشکلات این منطقه و تحقق وعده‌های سفر گذشته به این منطقه هستند.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم پیگیر رفع مشکلات و خدمتگزار مردم باشیم و از شما نیز تقدیر و تشکر دارم و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های موجود، بتوانیم خبر‌های خوشحال کننده‌ای برای مردم این منطقه داشته باشیم.
امام جمعه بسطام خاطر نشان کرد: شرایط امروز کشور، شرایط ویژه‌ای است و مردم غیور ما نیز همواره در تمامی برهه ها، حامی نظام جمهوری اسلامی بودند و به همین واسطه نیاز است تلاش کنیم تا مشکلات این مردم را حل کرده و خنده‌ای بر روی لب‌های آنان بنشانیم.
منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در این دیدار با بیان اینکه بازدید میدانی از وضعیت حاکم بر شهر‌ها و روستا‌های استان، از برنامه‌هایی است که توسط استاندار ابلاغ شده و در دستور کار قرار دارد افزود: ایشان اعتقاد دارند حضور در بین مردم و نشست با آنان و شنیدن مشکلات و کمبود‌های این عزیزان از نزدیک، می‌تواند در رفع هرچه بهتر مشکلات موثر باشد.
وی تصریح کرد: جدای از سفر‌های شهرستانی استاندار به جهت پیگیری مسائل و موارد استان، معاونین استاندار و مدایرن کل طبق دستور استاندار، هفتگی حضور در شهرستان ها، بخش‌ها و مناطق مختلف و بازدید میدانی از موانع و مشکلات احتمالی موجود را در دستور کار قرار داده اند.
فخری خاطر نشان کرد: سفر امروز ما نیز پیرو سفر قبلی استاندار به این منطقه و پیگیری مسائل و مشکلات مطروحه انجام شده است.
وی ادامه داد: چند بحث عمده را در شهرستان شاهرود و بخش بسطام پیگیری خواهیم کرد، امروز از ساختمان در حال احداث بخشداری بازدید کردیم که پیگیری ویژه جهت تسریع در تکمیل این ساختمان، اولین اقدام در حوزه بخش بسطام است.
معاون امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: تقاطع مجن نیز پیگیری خواهد شد تا این تقاطع هرچه زودتر راه اندازی شود و همه ما در خصوص وقوع اتفاقات در این تقاطع مسئولیم و وظیفه ماست که این مشکل را هرچه سریعتر برطرف کنیم.
وی گفت: سالن ورزشی این منطقه نیز به صورت ویژه جهت آماده سازی و فراهم کردن زمینه مناسب برای جوانان این بخش در دستور کار قرار دارد.
فخری تصریح کرد: باغ شهر بودن، از ویژگی‌های اصلی و شاخصه زیبایی شهر‌های شاهرود و بسطام است و به همین دلیل تغییر کاربری باغات یکی از خط قرمز‌های ما در استان و این منطقه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها