خبرهای داغ:
در نخستین جلسه تخصصی معاونین و مربیان پرورشی شاهرود:

مدرسه صالح، یک جامعه انسانی نمونه است

در نخستین جلسه تخصصی معاونین و مربیان پرورشی شاهرود تاکید شد: مدرسه صالح، یک جامعه انسانی نمونه است.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۷۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین گردهمایی تخصصی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شاهرود؛ با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی؛ در این نشست با توجه به اهمیت حوزه پرورشی در مدارس، از این حوزه به عنوان منظومه‌ای فراگیر برای زندگی و در برگیرنده تمامی مسائل از جمله علوم نظری و مسائل عملی نام بردند.
وی در ادامه؛ یکی از مهم‌ترین ابعاد این منظومه را مهارت زندگی دانست و با توجه به شرایط و تحولات فرهنگی اخیر، " مهارت زندگی"‌را مهم‌ترین مهارت خوانده و گفت:‌"‌نسل امروز باید یک نسل اهل تزکیه باشد و نسبت به مسائل اطراف خود عالِم باشد. "
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموز ش. و پرورش شاهرود؛ بر نقش مهم معاونین و مربیان پروشی در بُعد انسان سازی مدارس تأکید کرد و گفت:‌اگر مدرسه بخواهد به عنوان کانونی برای خلق دنیای آینده برای نسل امروز عمل کرده و خود را به عنوان یک جامعه انسانی نمونه معرفی کند؛ چاره‌ای جز حرکت به سمت اهداف تعریف شده برای مدرسه صالح ندارد.
وی همکارانش به ویژه معاونین و مربیان پرورشی را به مطالعه مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توصیه نمود.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود نیز در این گردهمایی به تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی سال تحصیلی جاری پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها