خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد تأکید کرد

لزوم نظارت بیشتر بر خدمت‌رسانی فروشگاه‌ها و غذاخوری‌ها به زائران

فرماندار اسدآباد بر نظارت ادارت تعزیرات و صمت بر خدمت‌رسانی فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های مبادی ورودی و خروجی شهر به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۵۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

لزوم نظارت بیشتر بر خدمت‌رسانی فروشگاه‌ها و غذاخوری‌ها به زائرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجید درویشی در ستاد اربعین شهرستان اسدآباد اظهار داشت: به علت انتخاب همدان به عنوان یکی از پایگاه‌های بازگشت موج برگشت زائرین گسترده‌تر خواهد بود که این مهم اتخاذ تصمیمات بیشتری را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی و تیم‌های بازرسی بهداشتی با بازدید مستمر خود از موکب‌ها و خادمین، اوضاع بهداشت را کنترل کنند چراکه وقوع فقط یک اتفاق می‌تواند تمامی زحمات را به باد دهد.

فرماندار اسدآباد ضمن تأکید بر نظارت ادارات تعزیرات و صمت بر خدمت‌رسانی فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های مبادی ورودی و خروجی شهر به زائران اربعین حسینی عنوان کرد: موکب مخصوص خواهران نیاز به یک سرویس بهداشتی سیار دارد که این موضوع امروز رفع خواهد شد.

وی گفت: شهرداری به طور مرتب مسیرهای عبور زائرین و نقاط خدماتی را نظافت کند تا زائرین مشکلی نداشته باشند.

درویشی درباره تأمین امنیت موکب‌ها نیز گفت: نیروی انتظامی با استقرار پلیس در موکب‌ها از وقوع اتفاقاتی مثل سرقت و ... جلوگیری خواهد کرد.

وی ابراز داشت: ادارات و دهیاری‌ها با نصب تمثال شهدا در مسیر حرکت زائرین یاد شهدا را گرامی نگه دارند چراکه شهدا ستاره‌های تابناک دیار سیدجمال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات