خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه 26 میلیارد ریالی مباشر گوشت‌های تنظیم بازار در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۰۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

جریمه 26 میلیارد ریالی مباشر گوشت‌های تنظیم بازارعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن قیمت گوشت و کم شدن قدرت خرید مردم از نیمه دوم سال گذشته، توزیع گوشت‌های یارانه‌ای در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام در برسی ثانویه اسناد شرکت‌های دریافت کننده گوشت متوجه می‌شود شرکتی در همدان 29 تن و 990 کیلوگرم گوشت منجمد به ارزش  13 میلیارد و 480 میلیون و 861 هزار و 500 ریال را دریافت کرده تا از طریق مباشرین معرفی شده سازمان صنعت، معدن و تجارت به مصرف خانوارها برساند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان ابراز داشت: بعد از بررسی‌ها مشخص شد شرکت مذکور بدون هماهنگی سهمیه دریافتی را به کارخانه تولید سوسیس و کالباس فروخته است.

وی ادامه داد: شعبه اول بدوی این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی مدیرعامل شرکت را علاوه بر منع عاملیت گوشت، به پرداخت مبلغ 26 میلیارد و 961 میلیون و 723 هزارریال جزای نقدی در حق دولت محکوم و رأی صادره در شعبه تجدید نظر استان تایید و قطعی شد.

حسن‌پور تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه اسناد این شرکت، گرانفروشی مقدار 2 تن گوشت منجمد ثابت و به موجب دادنامه قطعی صادره این شرکت به پرداخت مبلغ 640 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و پس از وصول، پرونده مختومه شد.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات