خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شهید «همدانی» تمام هستی خود را در راه خدمت به انقلاب گذاشت/ شهدا مظهر قدرت ما هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» تمام هستی خود را در راه خدمت به انقلاب گذاشت، گفت: هر میز و صندلی مسئولین مرهون خون شهدا است و باید در رفتارهای عملی خود شهدا را الگو قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۸۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

شهید «همدانی» تمام هستی خود را در راه خدمت به انقلاب گذاشت/ شهدا مظهر قدرت ما هستندحجت‌الاسلام حسین علیی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه شهید «همدانی»، اظهار داشت: همه شهدای ما گرانقدر هستند اما شهید «همدانی» چند خصوصیت داشت که او را ممتاز می‌کرد.

وی افزود: شهید «همدانی» به عنوان سرباز واقعی نظام در سخت‌ترین مأموریت‌ها و مکان‌ها و شرایط حضور داشت و از هیچ تلاشی در مأموریت‌های سخت دریغ نمی‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از ویژگی‌های خاص این شهید والامقام عبادت، راز و نیاز و خلوتش با خدا و توکل بر خدا بود، انجام مأموریت سازمان از خانواده‌اش مقدم بود و فکر و ذکرش انجام مأموریت بود.

وی در خصوص ضرورت بزرگداشت یاد شهدا ابراز داشت: مظهر قدرت ما شهدا هستند، شهدا با خونشان درخت انقلاب را آبیاری کردند و باید نام و یاد شهدا باقی بماند و این رمز بقای قدرت ما است.

علیی با بیان اینکه شهید «همدانی» تمام هستی خود را در راه خدمت به انقلاب گذاشت، عنوان کرد: هر میز و صندلی مسئولین مرهون خون شهدا است و مسئولین مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستند و باید در رفتارهای عملی خود شهدا را الگو قرار دهند.

وی در ادامه در خصوص سبک زندگی شهید «همدانی» افزود: با توجه به اینکه شهید «همدانی» هم و غمش کار بود با حداقل‌ها و ضرورت‌هایی که برای عالم ماده است زندگی می‌کرد و تلاش این شهید بزرگوار در راستای خدمت به نظام بود و عمده هزینه‌هایش را بر کار، به خصوص مأموریت جنگ نیابتی در سوریه گذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص حضور و تأثیر شهید «همدانی» در جبهه مقاومت در سوریه، تصریح کرد: همانطور که راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت از محور مقاومت است، با ثبات بودن این محور و در نهایت چشم‌انداز واقعی این محور مقاومت نابودی غده سطانی در منطقه و در نهایت بسترسازی برای ظهور حضرت است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، در ادامه افزود: نگاه و افق مکتب مقاومت این است که نگاه بسیج‌وار مقاومت فراموش نشود و نگاه شهید «همدانی» نیز همین بود.

علیی ابراز داشت: شهید «همدانی» در سوریه نقش مهمی را ایفا کرد چراکه سوریه کمر مقاومت است و هدف دشمن نابودی آن بود که با تلاش‌های شهید «همدانی» به هدف شوم خود نرسیدند.

وی در پایان سخنانش در توصیه به جوانان گفت: خداوند ما را خلق کرده برای اینکه به رحمتش برسیم، اگر در این راستا جوانان ما، این را در نظر بگیرند و راه و سبک زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهند به راه رستگاری و پیروزی و فلاحت و سعادت می‌رسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات