خبرهای داغ:
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان خبر داد
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حبیب حرم سردار سرلشکر حاج حسین همدانی حوزه هنری استان همدان از کتاب «حدیث حاضر غایب» رونمایی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۱۸۰۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

رونمایی از کتاب «حدیث حاضر غایب» در چهارمین سالگرد شهادت «حبیب حرم»حامد زمان­‌میرآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان سردار شهید «حاج حسین همدانی» را از مفاخر استان همدان دانست و گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حبیب حرم سردار سرلشکر حاج حسین همدانی حوزه هنری استان همدان از کتاب «حدیث حاضر غایب» رونمایی می‌کند.

وی افزود: کتاب «حدیث حاضر غایب» روایتی صاف، ساده، عمیق و پرفراز و نشیب از زندگی سردار سرلشکر «حاج حسین همدانی» است که از زبان جعفر مظاهری، همراه و همراز 34 ساله این شهید بیان می‌شود.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان زمان رونمایی از کتاب را 15 مهر ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: رونمایی از این کتاب با حضور سرلشکر «غلامرضا سلیمانی»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نویسنده این کتاب محسن صیفی‌کار از فعالان عرصه تاریخ شفاهی استان است، افزود: در این کتاب سعی شده است روایتی کامل از دوران فرماندهی جنگ، پس از جنگ، فعالیت‌های سیاسی و جهادی این شهید بزرگوار بیان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات