خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا(ع):

بسیجیان صاحبان اصلی انقلاب هستند/ دفاع مقدس امتداد عاشوراست

فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه بسیجیان صاحبان اصلی انقلاب هستند، گفت: نگاه به وضعیت و شرایط شروع جنگ درس امروز ما است؛ دفاع مقدس امتداد عاشورا است بنابراین در تحلیل دفاع مقدس نباید نقطه‌ای عمل کنیم که در حق شهدا و ملت ایران جفا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۱۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶

بسیجیان صاحبان اصلی انقلاب هستند/ دفاع مقدس امتداد عاشوراستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رستمعلی رفیعی اتانی در در دوره آشنایی با معارف دفاع مقدس بسیجیان صنعت نفت استان همدان که در سالن شرکت گاز استان همدان برگزار شد با تسلیت ایام شهادت سیدسالار شهیدان و تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید «همدانی» اظهار داشت: سردار «همدانی»، حبیب سپاه و نجات دهنده بشریت بود.

وی افزود: سردار اسطوره‌ای جهان اسلام، شهید «همدانی» با تمام وجود و سابقه درخشان در دفاع مقدس و محبوبیت در جبهه مقاومت به نمایندگی از شما و ملت ایران انقلاب آمده بود که بگوید آن چیزی که اردوگاه استکبار جهانی نقشه می‌کشد، نیست.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا(ع) عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری بخشی از مزد جهادش استقبال همدانی‌ها از پیکر مطهر این اسطوره بود.

وی با بیان اینکه بخش دیگر آن را در شهرستان بهار در تشییع پیکر شهید «سیدمیلاد مصطفوی» دیدیم، گفت: شهد «سیدمیلاد مصطفوی» حماسه آفرید و قبل از شهادت نبرد نمادینی کرد که در تاریخ ماندگار شد.

رفیعی با بیان اینکه «سیدمیلاد مصطفوی»، «محسن حججی» همدانی‌ها است، گفت: همدانی‌ها در حوزه خلق ادبیات دفاع مقدس برجسته  هستند، «مهتاب خیّن» و «آب هرگز نمی‌میرد» جزء آن برجسته‌ها است.

وی با بیان اینکه بسیجیان صاحبان اصلی انقلاب هستند ادامه داد: نگاه به وضعیت و شرایط شروع جنگ درس امروز ما است؛ دفاع مقدس امتداد عاشورا است بنابراین در تحلیل دفاع مقدس نباید نقطه‌ای عمل کنیم که در حق شهدا و ملت ایران جفا می‌شود.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینگه پیروزی انقلاب اسلامی تغییری در نظم امنیتی منطقه به وجود آورد، گفت: آمریکایی‌ها سیاست دو ستونه به وجود آورده بودند که ژاندارم نظامی ایران و ژاندارم اقتصادی عربستان بود که ژاندارم نظامی منطقه گرفته شد و نظم بهم خورد.

وی ادامه داد: امام(ره) استراتژی راهبردی خود را اعلام کرد و فرمود «اسرائیل باید محو شود» و مقابل اسرائیل قرار گرفت و شعار «نه شرقی؛ نه غربی» را اعلام کرد و اینکه وابسته هیچکدام نخواهیم بود؛ زلزله‌ای به پا شد که امام(ره) فرمود انفجار نور بود.

رفیعی یادآور شد: دشمنان نتوانستند انقلاب اسلامی را تحمل کنند و در پی گرفتن ژاندارمی منطقه بودند چراکه از عالم‌گیر شدن پیروزی انقلاب، بیداری اسلامی و صدور انقلاب که جملات طلایی امام(ره) است، می‌ترسیدند.

وی با بیان اینکه اسلام حد و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و ما شریک غم همه مظلومان عالم هستیم، گفت: دنبال مرز نبودیم نگران بشریت و انسانیت هستیم و این فقط برای آن روز نبود برای همه مقاطع حساس انقلاب بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات