خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

مردم سرمایه‌های اجتماعی این کشور هستند

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به ورود سپاه در عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: مردم سرمایه‌های اجتماعی این کشور هستند.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۳۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

مردم سرمایه‌های اجتماعی این کشور هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در آئین افتتاح کلینیک مشاوره بسیج جامعه زنان شهرستان بهار به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی که شهرستان در معرض آن است و جنگ تبلیغاتی دشمن با تولیدات محتوای منافقان برای همه ذائقه‌ها، مجمع صیانت استان و امام جمعه شهرستان و سپاه به صورت خودجوش در عرصه مقابله با این آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کردند تا مرهمی بر درد مردمان شهرستان باشند چراکه مردم سرمایه‌های اجتماعی این کشور هستند.

وی به پیشگام بودن سپاه در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در عرصه مشاوره با هدف مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیز با افتتاح این کلینیک محقق شد.

بهرامی نوید به نمایندگی از مشاورین کلینیک سلامت نیز در ادامه به عزم راسخ این مجتمع با تعاون و هم‌افزایی در شهرستان بهار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد حسنات و خیرات برای مردم شهرستان پرداخت.

وی برای خنثی کردن معضلات به ریشه‌یابی خلأهای موجود اشاره کرد و گفت: نباید نگاه منتقدانه در این عرصه داشت بلکه باید با دادن راهکارهای مفید سعی در حل معضلات داشت تا کار خوب حاصل شود.

فاطمه ستاری مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان نیز به معضلات اجتماعی ازدواج در سنین پایین و انتخاب نادرست همسر و افزایش طلاق، که امروزه گریبان‌گیر خانواده‌ها شده اشاره کرد و تأسیس این گونه موسسات را ضروری دانست و موفقیت‌های روزافزون را برای بانیان این طرح خداپسندانه خواستار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار