خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: ملت و دولت و نیروهای مسلح همه در کنار هم هستند و دست به دست هم خواهند داد و پس از حماسه مقاومت در برابر سخت‌ترین فشارهای اقتصادی دشمن، حماسه اقتصادی بزرگ‌تری را به فرمان رهبری به وجود خواهند آورد.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۱۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

ملت ایران پس از حماسه مقاومت، حماسه اقتصادی بزرگ‌تری را به وجود می‌آوردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالله فیاض در دوره آشنایی با معارف دفاع مقدس بسیجیان صنعت نفت استان همدان که در سالن شرکت گاز استان همدان برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس مظهر ایثار و از خود گذشتگی است.

وی با بیان اینکه امام راحل با ایمان و ایستادگی درس دفاع در برابر متجاوز را به همه ما داد، با اشاره به نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان با ایستادگی و مقاومت خود راه پیروزی را به ما نشان دادند .

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه ما روز آغاز جنگ و اولین هفته دفاع را گرامی می‌داریم، افزود: ما می‌خواهیم به دنیا بگوییم ملت ایران در حالی که در سال‌های اولیه انقلاب به فکر ساماندهی کشور بودند و ارتش و سپاه در آن روز و در آن شرایط آمادگی لازم را برای نبرد کلاسیک نداشتند، کودکان و جوانان می‌خواستند به استقبال آغاز سال تحصیلی بروند، حجاج در فرودگاه عازم زیارت خانه خدا بودند، در ماه حرام ماه ذی القعده در فصل حج و در آستانه شروع سال تحصیلی مورد تجاوز قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت بازخوانی هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان فکر کردند با تهدید یک دیکتاتور و با حمایت‌های مالی و نظامی می‌توانند یک انقلاب اسلامی بزرگ مردمی و دینی را از پای درآورند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: دشمنان نیز بازخوانی کنند که با آن همه امکانات، پول و حمایت سیاسی و اطلاعاتی و سلاح‌های ممنوعه به کجا رسیده‌اند؟ آیا به اهداف شومشان دست یافتند؟ آیا توانستند ملت بزرگ راتسلیم کنند؟ آیا توانستند یک سانتیمتر از سرزمین ما را آشغال کنند؟ آیا توانستند این انقلاب و مسیر انقلابی ما را منحرف کنند؟

وی ادامه داد: دشمنان در جنگ تحمیلی، اگرچه خسارات مالی و جانی فراوانی را بر ملت ایران تحمیل کردند اما به هیچ یک از اهدافشان دست نیافتند .

فیاض تصریح کرد: دشمنان در این بازخوانی بدانند ملت ایران و نیروهای مسلح این سرزمین اهل جنگ و تجاوز و حمله به سرزمین دیگران نیستند، هدف سلطه و استعمار در منطقه نیست اما در برابر متجاوزین مسامحه نخواهند کرد و با همه توان از استقلال، شرف کشور و انقلاب خود دفاع خواهند کردند .

وی ادامه داد: ما به جهانیان اعلام می‌کنیم با ملت ایران، این کشور بزرگ متمدن انقلابی قدرتمند با زبان زور و تهدید حرف نزنید؛ جنگ و دیپلماسی در کنار هم مفهومی ندارد، هیچ ملت منطقی و آزاده‌ای جنگ و دیپلماسی را روی یک میز نمی‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ابراز داشت: ملت و دولت و نیروهای مسلح همه در کنار هم هستند و دست به دست هم خواهند داد و پس از حماسه مقاومت در برابر سخت‌ترین فشارهای اقتصادی دشمن، حماسه اقتصادی بزرگ‌تری را به فرمان رهبری به وجود خواهند آورد.

وی ادامه داد: صنعت نفت به عنوان یک صنعت انقلابی یکی از پیشگامان و طلایه‌داران در هشت سال دفاع مقدس بوده است و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی و رونق تولید است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات