خبرهای داغ:
معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی مذاکره کاری از پیش نخواهد برد و تنها راه پیروزی، مقاومت است و تنها دستاورد مذاکره از دست دادن فرصت‌ها است.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۴۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

تنها دستاورد مذاکره از دست دادن فرصت هاست/ حل و فصل منازعات در منطقه بدون حضور ایران غیرممکن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار قدیر نظامی در گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت نهاوند که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن گرامیداشت این ایام و یاد خاطره شهدا اظهار داشت: افتخار سپاه نهاوند حرکت در خط اصیل و ناب انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت است.

وی افزود: جنگی‌ که علیه ما کلید خورد نتیجه توطئه کلی بود و می‌خواستند انقلاب ما را براندازند، البته که در این جنگ صدام ملعون به عنوان رئیس جمهور عراق، ویترین و نماینده چندین کشور بود که او را حمایت می‌کردند.

معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: در ابتدای حملات نیروهای بعثی موفق شدند نزدیک به ۱۰ هزار کیلومتر مربع از خاک ما را اشغال کنند و بنا داشتند که خود را به تهران برسانند اما اراده‌ خداوند بر این بود که با ایثار و فدارکاری و نثار خون شهدا شکست بخورند .

وی ادامه داد: آنچه که همه پیشکسوتان جهاد و شهادت و ایثارگران باید به آن ببالند این است که عمر و جوانی خود را در راه انقلاب و ولایت صرف کرده‌اند، ما افتخار می‌کنیم که سهم کوچکی در رسیدن انقلاب به این نقطه داشته‌ایم .

سردار نظامی اضافه کرد: امروز به برکت مقاومت انقلاب اسلامی به خصوص در بیرون مرزها خیلی معتبر شده و از آن حساب می‌برند.

وی با اشاره به قدرت استراتژیک ایران اسلامی بیان کرد: امروز در دنیا مثلث قدرت در مقابل تفکرات غرب شکل گرفته است که یک ضلع آن انقلاب اسلامی ایران و دوضلع دیگر چین و روسیه هستند، در این مثلث کشورهای روسیه و چین یک تهدید اقتصادی برای سران استکبار هستند اما ایران اسلامی علاوه بر آن یک تهدید ایدئولوژیک برای غرب و سران مستکبر غربی است .

معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حل و فصل منازعات در منطقه بدون حضور ایران غیرممکن است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آنقدر وسعت و عظمت پیدا کرده که از باب المندب تا آسیای مرکزی هر مسئله‌ای نمی‌تواند حل و فصل شود مگر با حضور ایران و این نشان از نفوذ گفتمان و قدرت انقلاب اسلامی است .

وی با اشاره به مقام خانواده شهدا گفت: محکم‌ترین مدافع انقلاب خانواده شهدا، جانبازان و یادگاران دفاع مقدس هستند.

سردار نظامی ابراز داشت: برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی مذاکره کاری از پیش نخواهد برد و تنها راه پیروزی، مقاومت است و تنها دستاورد مذاکره از دست دادن فرصت‌ها است.

وی در پایان افزود: اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای بیرون رفتن از مشکلات اقتصادی کنونی است تا زمانی که صداقت و پاکی در مسئولین باشد پیروز هستیم و هرچقدر از این ویژگی‌ها فاصله بگیریم مشکلات بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات