خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

منتظر باید آگاه به اوضاع جامعه و امام شناس باشد

امام جمعه بهار گفت: منتظر باید آگاه به اوضاع جامعه و امام شناس و زیر بیرق رهبری باشد، اطاعت از ولی فقیه، مطیع محض ولایت فقیه و تنها نگذاشتن ولی امر مسلمین و مأیوس کردن دشمنان اسلام از دیگر وظایف منتظر است.
کد خبر: ۹۱۸۱۷۱۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

منتظر باید آگاه به اوضاع جامعه و امام شناس باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در یادواره شهدا مسجدالنبی«ص» که با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مردم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهیدان از دنیا بریدند و شهید شدند و با شهادت خود از همه چیز دل بریدند و رفتند.

وی افزود: ما هم اگر فقط دعا کنیم تا شهید شویم، سعادتمند نمی‌شویم چراکه منتظر شهادت آداب و اصولی دارد، باید به تمام معنا امام زمانش را بشناسد و منتظر امام زمانش باشد و وظایف منتظر را عمل کند.

امام جمعه بهار ابراز داشت: منتظر باید آگاه به اوضاع جامعه و امام شناس و زیر بیرق رهبری باشد، اطاعت از ولی فقیه، مطیع محض ولایت فقیه و تنها نگذاشتن ولی امر مسلمین و مأیوس کردن دشمنان اسلام از دیگر وظایف منتظر است.

وی ادامه داد: شیعه بودن فقط به نام بودن نیست بلکه باید شیعه حضرت علی(ع) اسلام شناس و وقت‌شناس باشد و ثبات عقیده داشته باشد، اگر در این حال حتی در رختخواب هم بمیریم شهید می‌شویم.

ارزنده با اشاره به اینکه کسانی که به عهد و پیمان خود پایبند هستند به شهادت می‌رسند، بیان داشت: شهدا برنده شدند و به پیشگاه خدا رسیدند.

وی تصریح کرد: عده‌ای منتظر هستند که به شهدا ملحق می‌شوند و این به شرط آن است که بر عهد و پیمان خود باقی بمانند و شهید شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات