خبرهای داغ:
یادداشت؛

لزوم ساخت یادمان عقابان تیز پرواز ملایر

نیکو و زیباست تا شهرداری ملایر یکی از میادین شهر را با تندیس و یادمانی از شهدای خلبان، این ققنوس‌های عاشق میهن و کیان ایران اسلامی مزین کرده تا این مشاهیر را بتوان بهتر و دقیق تر به نسل‌های آینده معرفی کرد.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۶۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

لزوم ساخت یادمان عقابان تیز پرواز ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، تاریخ ایران عزیز اسلامی همیشه یادآور مردان بزرگی بوده است که چون ققنوس خاکستر شدند تا عزت قرین پرچم سه رنگ آن باشد.

یکی از طلایی‌ترین دوران‌های حماسه‌سازی هشت سال دفاع مقدس است که به فرموده رهبر معظم انقلاب یک گنجینه تمام ناشدنی است.

بخشی از این گنجینه‌های افتخارآمیز شهدای خلبان اعم از نیروی هوایی الهی و هوانیروز همیشه قهرمان است.

در غالب استان‌های ایران از جمله تهران، قزوین ، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، مازندران و... به یاد شهدای خلبان میادینی نام‌گذاری شده و تندیس‌هایی از این شهدا نصب شده تا عقابان تیز پرواز هشت سال جنگ فراموش نشده و الهام‌بخش نسل‌های جنگ ندیده باشند.

شهرستان نخبه‌خیز و شهیدپرور ملایر به گواهی اعداد تاریخی بیشترین تعداد شهدای خلبان را داراست و چندی پیش نیز یادواره‌ای برای این تیزپروازان در شهرستان برگزار شد که جای تشکر از عوامل برگزار کننده را دارد، لکن به عنوان یک جوان ملایری انتظارم برای زنده نگه داشتن یاد این عزیزان بیشتر است.

نیکو و زیباست تا شهرداری ملایر با یاری مسئولین ارشد شهرستان و با به خرج دادن سلیقه زیبا یکی از میادین شهر را با تندیس و یادمانی از این ققنوس‌های عاشق میهن و کیان ایران اسلامی مزین کرده تا این مشاهیر را بتوان بهتر و دقیق تر به نسل‌های آینده معرفی کرد.

بی‌گمان کوی و برزن‌های ما با نام و یاد و تندیس‌های معرفی این عزیزان برکتی بیشتر خواهد داشت و این صرفاً ادای دین به این گنج‌های نهفته است.

محمود آصفي

فعال رسانه‌ای

انتهای پیام/

ارسال نظرات