خبرهای داغ:
استاد دانشگاه:

پیروزی در جنگ اقتصادی در گرو خطرپذیری و کار مجاهدانه مدیران است

استاد دانشگاه یکی از شاخصه‌ها و عوامل موفقیت در دفاع مقدس را ریسک‌پذیری و خطرپذیری مدیران جنگ دانست و گفت: امروز نیز اگر مدیران کشور اهل خطرپذیری و کار مجاهدانه باشند مدیریت جنگ اقتصادی موفق خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۴۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

پیروزی در جنگ اقتصادی در گرو خطرپذیری و کار مجاهدانه مدیران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) با حضور کارکنان و سربازان این یگان در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) پادگان امام حسین(ع) برگزار شد.

دکتر سلمان دلگرم، استاد دانشگاه بوعلی سینا در این برنامه با بررسی برخی تجربیات دوران دفاع مقدس، شاخصه‌های پیروزی و مدیریت موفق جنگ را تشریح کرد و با اشاره به برخی نقاط ضعف و تجربیات تلخ دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: خیانت‌ها و نفوذها در دوران جنگ، خسارت جنگ را بر کشور و مردم بیشتر کرد.

وی افزود: در اثر اشتباه مردم در انتخابات حساس در دوران جنگ، بنی صدر فرماندهی کل قوا را برعهده گرفت و با طرح شعارها و اقدامات خائنانه خدمت بزرگی به جبهه دشمنان کرد.

این استاد دانشگاه گفت: تجربیات تاریخی را باید مرتباً به مردم یادآوری کرد تا دچار اشتباهات و ضربه‌های دوباره و چندباره نشد.

وی یکی از شاخصه‌ها و عوامل موفقیت در دفاع مقدس را ریسک‌پذیری و خطرپذیری مدیران جنگ دانست و بیان داشت: امروز نیز اگر مدیران کشور اهل خطرپذیری و کار مجاهدانه باشند مدیریت جنگ اقتصادی موفق خواهد بود.

دلگرم مدیریت جوانان را یکی دیگر از عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: اعتماد به جوانان انقلابی و سپردن پست‌های حساس به آنان موجب شد جنگ با وجود عدم امکانات به نفع ملت ایران پیش رود و این تجربه هم اکنون نیز در دست ما است.

وی همچنین معنویت را از عوامل اصلی عزت و استقامت در دفاع مقدس خواند و افزود: ملت ایران و به ویژه نهادهای انقلابی چون سپاه باید این معنویت را روز به روز در خود و مجموعه خود افزایش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات