خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ اقتصادی افراد خائن به کشور را به حاشیه می‌راند، گفت: اگر انسجام داخلی صورت پذیرد پیروز این جنگ‌ هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۱۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱

اگر انسجام داخلی صورت پذیرد پیروز جنگ‌ اقتصادی هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده در شورای اداری شهرستان و آئین معارفه شهردار اسدآباد اظهار داشت: شهردار جدید فردی با انگیزه و توانمند است که امیدواریم بتواند سر و سامان خوبی به اوضاع شهر بدهد.

وی تصریح کرد: ادارات اسدآباد در حال حاضر از انسجام خوبی برخوردار هستند که انتخاب شهردار جوان و جدید شهر اسدآباد نیز در راستای این مهم بوده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و بنده معتقدم همانطور که جنگ تحمیلی باعث شکوفایی صنایع نظامی ما شد، جنگ اقتصادی نیز باعث شکوفایی اقتصاد ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌های با آبرو در مشکلات اقتصادی دچار فشار شده‌اند، تصریح کرد: جنگ کنونی یک جنگ جدی است و وظیفه ما به عنوان مسئولین حل مشکلات مردم است که باید این وظیفه به بهترین نحو انجام شود.

رنجبرزاده با بیان اینکه این جنگ افراد خائن به کشور را به حاشیه می‌راند، تصریح کرد: اگر انسجام داخلی صورت پذیرد پیروز این جنگ‌ هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات