خبرهای داغ:

برگزاری جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) سپاه دشت آزادگان در پایانه چذابه

جلسه ستاد پشتیبانی اربعین حسینی(ع) ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان روز جمعه 12 مهر ماه ، با حضور سروان پاسدار مهدی طرفی فرماندهی سپاه ، حجت الاسلام و المسلمین احمد فاخری مسئول دفتر نماینگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ، مسئولان معاونت های ناحیه و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در پایانه مرزی چذابه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۴۴۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

سروان پاسدار مهدی طرفی فرماندهی سپاه دشت آزادگان از دشت آزادگان به عنوان مسیر طریق الحسین (ع) یاد کرد و گفت: در این ایام اگر امنیت زائران را تامین کنیم، دل هزاران خانواده شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را خوشنود می کنیم.

سروان طرفی به خدمات رسانی خالصانه خادمان ابـاعبـدالله الحـسین(ع) در مسیر طریق الحسین (ع) اشاره و خاطرنشان کرد : خیلی از عاشقان و خادمان اهل بیت (ع) ماشین، وسیله گرانبها خود را میفروشند تا بتوانند به زائران امام حسین (ع) در مواکب مسیر طریق الحسین (ع) خدمت کنند، که ما برای جبران این همه زحمات وتلاش ها و از خودگذشتگی این عزیزان باید امنیت مواکب و زائران را تامین کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد فاخری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان ، خدمت به زائران را افتخاری دیگر برای شهرستان خواند و گفت : به کلیه دست اندرکاران کاروان های مشایه توصیه میکنم برای برای برگزاری نماز و صرف وعده غذایی بایستی با مسئول کاروان مشایه هماهنگی شود تا از بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه جلوگیری شود.

همچنین در این جلسه حاضرین با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات برای فضاسازی و تامین امنیت مواکب مستقر در پایانه مرزی چذابه توضیحاتی را ایراد نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها