خبرهای داغ:

تحویل دو دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شاهرود

دو دستگاه آمبولانس «بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار» با پیشرفته‌ترین تجهیزات درمانی به ناوگان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیوست.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۹۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
تحویل دو دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دو دستگاه آمبولانس «بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار» با پیشرفته‌ترین تجهیزات درمانی به ناوگان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیوست.
این آمبولانس‌ها با اعتباری بیش از پانزده میلیارد ریال خریداری شده است و این آمبولانس ها، مجهز به تجهیزات کامل امدادرسانی و در حال حاضر، از پیشرفته‌ترین آمبولانس‌های کشور است.
این آمبولانس‌ها در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت است، که به پیشرفته‌ترین دستگاه شوک، مانیتورینگ، دستگاه کمک تنفسی، تخت‌های پیشرفته ضد شوک، سیستم تعلیق آمبولانس وتشک بادی در زیر برانکارد برای جلوگیری از تکان بیمار در هنگام حرکت آمبولانس، مجهز است.
گفتنی است این آمبولانس‌ها با پیگیری‌های مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خریداری شده است و با اضافه شدن این آمبولانس‌ها «بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار» به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شاهرود، جمع آمبولانس‌های این شهرستان به چهار خودرو رسیده که در مسیر‌های صعب العبور و برفگیر توان حرکت و نجات مصدومین و مددجویان را دارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها