خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار:

آئین اختتامیه نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان به میزبانی گرمسار برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با بیان اینکه آئین اختتامیه نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان به میزبانی گرمسار برگزار شد، گفت: 85 نفر در جشنواره شعر آئینی استان سمنان شرکت کردند.
کد خبر: ۹۱۸۰۶۷۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، نعمت‌الله قنبری نیک‌دل صبح امروز در آئین اختتامیه جشنواره شعر آئینی استان سمنان که به میزبانی سالن فرهنگسرای خورشید تابان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: 85 نفر در قالب 250 اثر در نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان شرکت کردند.

وی افزود: این جشنواره برای نخستین بار در استان با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و مذهبی بین مردم این منطقه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با بیان اینکه درمجموع اثرات شش نفر به‌عنوان اثر برگزیده و شش نفر به‌عنوان نفرات شایسته تقدیر در این جشنواره انتخاب شدند، بیان کرد: سه نفر از برگزیدگان در بخش اصلی و سه نفر در بخش موضوعات ویژه هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون جشنواره‌های متعددی با موضوعات دینی و مذهبی برگزارشده است که امسال این جشنواره با محوریت گسترش موضوعات دینی؛ مذهبی و مناسبتی برگزار شد.

قنبری نیک‌دل با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌ها، ارتقای انگیزه برای تولید اثرات فاخر، جریان سازی ادبی با رویکردهای ارزشی و متعهدانه ازجمله اهدافی بود که در این جشنواره دنبال شد، گفت: ارتقاء سطح کمّی و کیفی تولیدات ادبی استان سمنان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بود.

وی همچنین ابراز داشت: شکل‌گیری جریان‌ها، ساختارها و فضاهای جدید در سطح استان ازجمله اهداف بلندمدتی است که در برگزاری این جشنواره پیگیری می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها