خبرهای داغ:

پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای عملیات ساختمانی طرح ارتقای مرکز درمانی امام رضا (ع) میامی به بیمارستان

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن بازدید از پروژه طرح ارتقای مرکز درمانی ۱۲ تختخوابی به بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان میامی، روند اجرایی این پروژه مهم ملی را پیگیری کرد.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۶۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکترحمید کلالیان مقدم اظهار کرد: طرح ارتقای مرکز درمانی ۱۲ تختخوابی امام رضا (ع) به بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان میامی که با وجود فضای مناسب در یک طبقه و با زیر بنایی بالغ بر ۲۲۵۰ متر مربع در حال احداث می‌باشد.
وی، اجرای عملیات ساختمانی طرح ارتقای فضای فیزیکی مرکز ۱۲ تختخوابی میامی را در فاز‌های مختلف عنوان کرد و یادآور شد: در سال ۱۳۹۶ فاز اول این طرح که اجرای عملیات ساختمانی اسکلت بتن بیمارستان بود را با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است و فاز دوم این طرح در سال ۱۳۹۸ با اعتباری تقریبا در حدود ۶۱ میلیارد ریال شامل سفت کاری در حال اتمام می‌باشد و بلوکاژ کف ساختمان شروع شده است.
کلالیان مقدم با اشاره به ضرورت اجرای این پروژه در شهرستان میامی عنوان کرد: با طرح ارتقای مرکز ۱۲ تختخوابی امام رضا (ع) شهرستان میامی تقریبا بیماران این شهرستان دیگر نیاز به مراجعه به شهرستان‌های مجاور را نخواهد داشت.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پایان خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های مستمر، مشکلات پروژه‌های عمرانی مرتبط با سلامت در سطح منطقه تحت پوشش دانشگاه را رفع و با جذب اعتبارات لازم، طرح‌ها را به مرحله افتتاح خواهیم رساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها