خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس،

مراسم تجلیل از خیرین و پیشکسوتان جهادگر اصناف شاهرود

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود، همایش تجلیل از خیرین و پیشکسوتان جهادگر اصناف این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۹۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
به گزارش سرویس پیشکسوتان خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تجلیل از خیرین و پیشکسوتان جهادگر اصناف شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد قلعه بازار این شهر برگزار شد.
در این مراسم که به همت حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی سپاه ناحیه شاهرود و با حضور بازاریان و اصناف شهرستان و اعضا اتاق اصناف و معاونت بازرسی و مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه برگزار شد از خیرین اصناف و بازار کمک کننده به سومین اجلاسیه شهدا شهرستان و پیشکسوتان جهادگر اصناف با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی در این همایش با خیرمقدم از تلاش‌های اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی شهرستان شاهرود در کمک به اجلاسیه شهدا تقدیر کرد و بر حضور در صحنه اصناف و بازاریان با توجه به جنگ اقتصادی دشمن و تبعیت از منویات رهبر انقلاب در حمایت از رونق تولید تصریح نمود.
حسین رجبی از راویان دفاع مقدس و فرمانده پایگاه بسیج محمدرسول الله (ص) دهستان قلعه نو خرقان و از رزمندگان مدافع هم نیز در این نشست بر حرمت در مسیر شهدا و جذب حداکثری تاکید و بر توجه به نسل جوان و حمایت از آنان برای تدام انقلاب با الگوگیری از دفاع مقدس تاکید کرد.
در این مراسم که با قرائت قرآن توسط فرمانده پایگاه بسیجی حمید سلطانی همراه بود رسول بخشی از مربیان صالحین حوزه الهادی نیز سخنانی در باب فرهنگ عاشورا و پیوند آن با فرهنگ دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل امروز بیان کرد.
قرائت بیانیه در حایت از اقدامات ریاست قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و حرمت در تحقق شعار سال و امضا شرکت کنندگان در همایش برای ارسال به ریاست قوه قضائیه از دیگر برنامه های این همایش بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها