خبرهای داغ:
آزاده دوران دفاع مقدس:

حفظ حجاب سنگر بانوان در جهاد فرهنگی است/ حافظان ثمره خون شهدا باشید

آزاده دوران دفاع مقدس گفت: عفاف و حجاب یکی از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است که متاسفانه امروز در خیابان های کشور اسلامی کم رنگ شده و بعضا پوشش هایی دیده می شود که دل انسان را به درد می آورد.
کد خبر: ۹۱۷۹۴۸۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی غلامرضا رضایی آزاده  دوران دفاع مقدس صبح امروز در همایش لشکر فرشتگان که به منظور تجلیل از شهدای زن استان برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا دستاوردها و ارزشهای انقلاب و دوران دفاع مقدس را کارشناسی و برای همگان برجسته کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران طولانی ترین و پرهزینه ترین جنگ در طول تاریخ بشر بعد از جنگ جهانی اول است، گفت: در 26 شهریور سال 59 صدام با حداکثر امکانات، تجهیزات و توان با کمک تمام کشورهای شرق و غرب جنگ تحمیلی را آغاز کرد درحالیکه رزمندگان و جوانان کشور ما توانستند با کمترین امکانات و با تکیه بر سلاح ایمان بر آنها پیروز شوند.

رضایی با بیان اینکه جنگ تحمیلی 2887 روز طول کشید ادامه داد: حضور بانوان در میدان های دفاع بسیار فوق العاده و چشمگیر بود به گونه ای که 6 هزار و 428 بانو شهید، 500 رزمنده خانم، 5 هزار و 837 بانو جانباز داریم که از این تعداد 3هزار و 75 نفر جانباز بالای 25 درصد هستند.

این آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب و دفاع مقدس دستاوردهای زیادی برای کشور به ارمغان آورد، گفت: عفاف و حجاب یکی از این دستاوردها است که متاسفانه امروز در خیابان های کشور اسلامی کم رنگ شده و بعضا پوشش هایی دیده می شود که دل انسان را به درد می آورد.

رضایی با اشاره به اهمیت حجاب و ضرورت حفظ آن توسط خانم ها، عنوان کرد: شهیدی که در جبهه سر، دست و پا  خود را داد معتقد است که سیاهی چادر زن از سرخی خون شهید تاثیرش بیشتر است.

وی با بیان اینکه امروز هرچه داریم از برکت و دستاورهای دفاع مقدس است گفت: اگر از خود گذشتگی های جوانان آن زمان و مقاومت امروز نیروهای نظامی و به خصوص سبزپوشان سپاه نبود معلوم نبود کشور جمهوری اسلامی به چه وضعیتی دچار می شد.

این آزاده دوران دفاع مقدس گفت: امام علی(ع) فرمودند: اگر در سنگر نبرد با دشمن خوابت برد گمان نکن که دشمن نیز بیکار است بلکه او بیداراست و برای همه چیز نقشه می کشد لذا ما باید در همه شرایط و زمانها حواسمان به حیله و مکرهای دشمنان اسلام و انقلاب باشد چراکه دشمن همیشه در کمین است.

 رضایی با بیان اینکه مخاطب اصلی مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، افزود: لذا باید تلاش جوانان در 40 ساله دوم انقلاب به گونه ای باشد که در این مدت شرایط را برای ظهور امام عصر (عج) فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری دو مطلب است که نخبگان جامعه باید به آن بیشتر توجه کنند، گفت: اول مقابله با جهل و نادانی و دوم هشت شعار محوری دارند که هیچ زمان از تاریخ مصرف آن تمام نمی شود و باید آنرا باید حفظ کنیم همچون آزادی، اخلاص، معنویت، عدالت، استقلال عقلانیت، عزت و وحدت است.

این آزاده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز  در شرایط جنگ نرم باید مراقب حجاب، پوشش و نماز فرزندان باشیم لذا اگرسیاست و حجاب سالم، عزت دنیا و آخرت را می خواهیم باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و از ولایت فاصله نگیریم.

انتهای پیام/

 

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها