خبرهای داغ:

مذاکره ترفند دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی/خوف دشمن از اقتدار ملی

فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با بیان اینکه مذاکره تنها راهکار و ترفند دشمنان برای مقابله با ملت بزرگ ایران است گفت: امروز دشمنان از اقتدار ملی و دفاعی ما خوف دارند.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۲۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار عبدالرحیم ابراهیمیان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع نمازگزاران و بسیجیان شرکت کننده در میقات صالحین در سخنانی با اشاره به دوران دفاع مقدس و آغاز جنگ تحمیلی اظهار کرد: صدام به خیال خام خود می‌خواست سه روز خوزستان را تصرف مند، اما ایستادگی و مقاومت مردم و نیرو‌های مسلح آن‌ها را زمین گیر کرد و این‌ها در اسناد جنگ ما ثبت است.
وی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب چهل سال است که برای از میان برداشتن این انقلاب تلاش می‌کنند که آخرین تلاش آن‌ها در فتنه ۸۸ بی نتیجه ماند افزود: ما دفاع مقدس هشت ساله را تجربه کردیم و یک وجب از خاک را در اختیار دشمن قرار ندادیم در صورتی که در ۲۰۰ سال اخیر شاهان بی کفایت با قرارداد‌های ننگین قسمتی از خاک ما را به تاراج دادند و این اخلاص نیرو‌های مسلح و بسیج ما را نشان می‌دهد.
فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با اشاره دفاع از حرم گفت: ما در سوریه و عراق با دشمن جنگیدیم بدون اینکه عقبه‌ای در این کشور‌ها داشته باشیم، اما پیروز شدیم و امروز هم بسیاری مشتاق هستند که برای دفاع از مردم مظلوم یمن به این کشور اعزام شوند.
وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه افزود: در ادامه مسیر رهبری تاکید فرمودند: به آمریکا نباید اعتماد کرد و ۱۱ شرط را تعیین فرمودند که هیچکدام عمل نشد، اما امروز امنیتی در کشور ما حاکم است که دشمنان به خوبی می‌دانند فقط با مذاکره می‌توانند به اهداف شوم خود برسند و نه از راهی دیگر.
ابراهیمیان با تاکید بر اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت همه نیرو‌های مسلح و مردم و تبعیت از ولایت است افزود: امروز استکبار از این اقتدار ما در تراس است و موشک‌های ما سبب بازدارندگی ماست و همین سبب شده دشمن از این توان نظامی ما در خوف و هراس باشد.
وی تاکید کرد: ما جان بر کف گوش هایمان به دو لب مقام معظم رهبری است که اگر ایشان فرمان دهند جان را فدای انقلاب و اسلام و ولایت نماییم و امروز آماده‌تر از هر زمان دیگری برای دفاع از انقلاب اسلامی هستیم و دفاع مقدس الگویی بی بدیل برای حرکت جهانی ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها