خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

رزمایش خدمت رسانی در روستاهای مود با حضور مسئولین

رزمایش خدمت رسانی و میز خدمت جهادی با هدف بررسی مشکلات مردم مناطق محروم در روستاهای بیژائم و بشگز بخش مود شهرستان سربیشه اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۶۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته دفاع مقدس، رزمایش خدمات رسانی با شعار 40 سال افتخار خدمت و میز خدمت با همکاری ادارات شهرستان سربیشه و بخش مود در روستای بیژائم بخش مود برگزار شد.

این رزمایش که  با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر آب و فاضلاب روستایی، شبکه بهداشت و شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه و بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، پاسگاه انتظامی ، مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیریت جهاد کشاورزی ، مدیریت مرکز خدمات بهداشتی درمانی ، نمایندگی بهزیستی بخش مود و پایگاه مقاومت بسیج و دهیاری روستاهای بیژائم و بشگز و ... برگزار شد.

با برگزاری میز خدمت ، فرماندار سربیشه جهت تخصیص 35 میلیارد ريال به شبکه انتقال آب شرب روستای بیژائم  قول مساعد داد.

برگزاری اردوی جهادی عمرانی توسط پایگاه مقاومت بسیج، ویزیت رایگان مردم روستا و توزیع دارو رایگان ، برگزاری کلاسهای آموزشی کشاورزی ، ویزیت رایگان دام و توزیع رایگان دارو ، برگزاری کلاسهای آگاه سازی و آموزشی دامپزشکی  و اهداء بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان از دیگر خدمات ارائه شده در برپایی میز خدمت در روستای بیژایم مود بود.

محمدی فرماندار سربیشه در این میز خدمت از مدرسه بشگز ومنبع آب و شبکه آبرسانی این روستا بازدید و از نزدیک مشکلات اهالی روستا را در خصوص مسکن محرومین بررسی کرد.

دراین روستا 4گروه جهادی از ادارات مختلف درعرصه های دامپزشکی، عمرانی، کشاورزی با همکاری جهادکشاورزی ، دامپزشکی خدمات آموزشی و ضدعفونی آغال دام و ...ارائه نمودند.

درادامه این میز خدمت فرماندار سربیشه به همراه فرمانده ناحیه سپاه این شهرستان و دیگر مسئولین از معادن نیمه فعال بخش مود بازدید و با یک خانواده ایثارگر در روستای بشگز هم دیدار نمودند.

گفتنی است، همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی وعکس دفاع مقدس به همراه مسابقه نقاشی برای کودکان با همکاری حوزه مقاومت و پایگاههای مقاومت بسیج شهر مود در محل مصلی نماز جمعه افتتاح شد.

 در این نمایشگاه حدود ۵۰ عنوان کتاب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این نمایشگاه از ابتدای هفته دفاع مقدس تا روز جمعه ۵ مهر ماه از ساعت۱۶ تا نماز مغرب وعشاء برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با آثار مکتوب دوران دفاع مقدس برپا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها