اجرای طرح شهید دکتر رهمنون در روستای تومانک

به مناسبت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس تیم شهید دکتر رهنمون برای ارائه خدمات پزشکی به محرومان عازم روستای تومانک از توابع شهرستان بِن شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۴۶۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صبح چهارشنبه 3مهرماه 98 همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بن  در قالب تیم شهید دکتر رهنمون در روستای تومانک حضور يافته و خدمات بهداشتی - درمانی و پزشکی - دندانپزشکی و آموزشی بصورت رايگان به مردم روستا ارائه کردند.

 دکتر میهن غفاری افزود: در این طرح تعداد۵۰  نفر مورد ویزیت پزشک عمومی  قرار گرفته و به تعداد۴۵ نفر داروی رایگان تحويل داده شد.

وی ادامه داد: معاینه تعداد ۳۵ نفر مورد توسط دندانپزشک و ارائه خدمات خارج کردن دندان از دهان برای ۱۲ نفر، توزیع  ۱۵بسته بهداشتی دهان و دندان از دیگر خدمات ارائه شده در این روز بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این اعزام، ۲۰ نفر از زنان مراجعه کننده مورد معاينه و مشاوره خدمات مامايی قرار گرفتند و همچنين ۲۵ نفر خدمات مشاوره روان و تغذيه دريافت نمودند.

شایان ذکر است:  ارزيابی مقدماتی شامل اندازه گيري وزن- قد و فشارخون و اندازه گيری قند خون از 30 نفر ، از دیگر خدمات ارائه شده در اعزام تیم شهید دکتر رهنمون به روستای تومانک از توابع شهرستان بِن بود.

ارسال نظرات