خبرهای داغ:

۱۱۰ دانشجوی جدیدالورود رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

رییس دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ورود ۱۱۰ دانشجوی جدید الورود رشته پزشکی در نیم سال اول و دوم به این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
۱۱۰ دانشجوی جدیدالورود رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود مهر و بهمن ۹۹-۹۸ دانشکده پزشکی دانشگاه علو پزشکی شاهرود در سالن سلامت این دانشگاه برگزار شد.
دکتر مهدی میرزایی رییس دانشکده پزشکی ضمن خیرمقدم و تبریک به دانشجویان جدید الورود بیان کرد:همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می‌شود و در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن، زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.
رئیس دانشکده در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: امیدوارم دانشجویان عزیز، این تحول عظیم در مسیر زندگی خود را غنیمت شمرده و ضمن کسب علم و تخصص مفید در راستای ثروت آفرینی، همواره به ارزش‌های اخلاقی و دینی پایبند باشند. بی شک تحصیل علم دانشجویان گرانقدر در یک دانشگاه علوم پزشکی به سبب ذات خدمتی که قرار است در آینده در اختیار انسان‌ها قرار دهند افتخار بزرگی است که امیدوارم در این راه پرافتخار با خلوص نیت گام بگذارید.
میرزایی ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان گفت: تعداددانشجویان جدیدالورود در نیمسال اول و دوم ۱۱۰ نفر می‌باشند.
رحیمی معاون آموزشی دانشکده پزشکی ضمن معرفی دانشکده اظهار داشت: شما وارد محیط و فضای جدیدی شده اید که قطعاً با فضا و موقعیت قبلی که داشته اید بسیار متفاوت است و باید این موقعیت جدید را بشناسید و با علم، تدبیر و اطلاع وارد این فضا و محیط شوید.
وی به دانشجویان توصیه کرد که حداکثر بهره برداری را از تجارب و علم اساتید در مدت تحصیل داشته باشید.
معاون آموزشی در پایان به توضیح مقررات و مسائل آموزشی پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها