خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است

امام جمعه طبس گفت : تفکر بسیجی بر سرنوشت بشریت تاثیر گذار است انقلاب اسلامی که نتیجه همین تفکر است و یک چله از آن گذشته وهم بر کشور ما و هم بر منطقه تاثیرات مثبت گذاشته است
کد خبر: ۹۱۷۷۹۶۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس در افتتاح صد و دهمین پایگاه مقاومت بسیج محلات گفت : تفکر بسیجی بر سرنوشت بشریت تاثیر گذار است و اگر امام در زمان جنگ بسیج را تاسیس نمی کردند معلوم نبود سرنوشت مردم و کشور به کجا کشیده می شد. و عزت امروز کشور مرهون تفکر بسیجی است.

وی خاطر نشان کرد :در ابتدای جنگ سوریه حدود ۸۰ درصد خاک آن در دست داعش بود و ارتش سوریه ناکارآمد شده بود ولی زمانی که بسیج مردمی سوریه وارد میدان شدن ورق به نفع جبهه سوریه برگشت.

امام جمعه طبس تاکید کرد :در عراق زمانی که خاک آن به دست داعش افتاد و در حال سقوط بود ،مرجع تقلید بزرگ شیعه در عراق ،آیت الله سیستانی دستور تشکیل حشد الشعبی را صادر کردند که حشد الشعبی همان بسیج ما به زبان عربی است و این امر بود که باعث شکست داعش در منطقه شد.

جت الاسلام والمسلمین محمدی تاکید کرد : ماباید قدر تفکر بسیجی را بدانیم و که این تفکر موجبات امنیت را در تمام زمینه ها را برای ما فراهم می آورد. ان شا الله افتتاح پایگاه با مزین به نام بسیج موجب خیر و برکت در این منطقه شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها