مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی عنوان کرد:

تأکید بیانیه گام دوم انقلاب بر استفاده از ظرفیت جوانان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی در نشست نهضت روشنگری که با حضور بسیجیان ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن، انقلابی و جهادگر تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۸۹۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، درسومین روز ازهفته دفاع مقدس و به همت حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان دشتی نشست نهضت روشنگری باموضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باحضور بسیجیان ادارات ونهادهای شهرستان دشتی به میزبانی شهرداری خورموج برگزارشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتی دراین نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد وخاطره شهداء و امام شهداء به بیان اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب تدوین و ابلاغ شده فرمود:اجرای درست و دقیق این بیانیه و عملیاتی کردن خواسته های رهبری در این بیانیه باید توسط همه نخبگان و کسانی که در هردستگاه وسازمان مسئولیتی دارند لازم وضروری است.

حجت الاسلام الهی به بیان توجه به 3 اصل مهم درخصوص این بیانیه اشاره کرد که بدین شرح است :

1_تبیین وخوانش متنی بیانیه گام دوم انقلاب

2_راه کارهای تحقق سازی وعملیاتی نمودن بیانیه

3_الزامات وکاربستهای بیانیه درجهت تحقق تمدن اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتی به آرمانهای اصیل انقلاب که همان تحقق استقلال ، عزت ، عدالت و معنویت درجامعه اسلامی بود اشاره وگفت : دربیانیه گام دوم انقلاب نظریه دولت انقلابی مطرح شده که انقلاب را پدیده زنده ای معرفی کرده که برای سختن ایران اسلامی بزرگ برنامه داشته و برجناح بازی های معمول خط بطلان می کشد.

حجت الاسلام الهی تحقق اهداف این بیانیه را نیازمند تربیت و حضور جوانان مومن ، انقلابی ، پرانگیزه و دارای روحیه جهادی دانست که برای بسط وگسترش عدالت ازهیچ کوشش وتلاشی دریغ نمی کنند و اردوهای جهادی وحضور در مناطق محروم را نمونه بارز این تلاش دانست وافزود مقام عظمای ولایت استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی وجهادگر در بیانیه گام دوم انقلاب را موردتاکیدقرار داده اند.

وی همکاری وهم فکری حوزه ودانشگاه ونهادهای ارزشی را در راستای ایجاد دولت انقلابی مهم و لازم توصیف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات